RMF FM zwiększa przewagę nad Radiem ZET. Trójka coraz bliżej Jedynki

Pozycja lidera rynku radiowego w Polsce w okresie od września do listopada br. należała do RMF FM. Największy wzrost w zestawieniu zanotowało ZET Chilli - na przeciwnym biegunie Jedynka - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

Udział RMF FM pod względem słuchania w okresie od września do listopada 2015 roku w grupie wiekowej 15-75 lat wyniósł 25 proc., po wzroście względem analogicznego okresu rok wcześniej o 7,76 proc. - wynika z najnowszej fali badania Radio Track Millward Brown, przygotowanej dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Drugie miejsce zajęło Radio ZET z udziałem na poziomie 14,1 proc., po spadku o 0,70 proc. Tym samym przewaga RMF FM nad Radiem ZET zwiększyła się z 9 pkt. proc. do 10,9 pkt. proc.

Na podium znalazła się publiczna Jedynka, której udział w rynku wyniósł 9,2 proc., po spadku o 18,58 proc. - największym w zestawieniu.

Oczko niżej uplasowała się Trójka z wynikiem na poziomie 8 proc. Udział PR 3 poszedł do góry o 17,65 proc.

Pierwszą piątkę zamyka stacja VOX FM, której udział w badanym okresie wyniósł 4 proc. (wzrost o 8,11 proc.).

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/wyniki-sluchalnosci-rozglosni-radiowych-w-miastach-polski-raport-radio-track ##

Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogło ZET Chilli, które zajęło 12. lokatę. Udział tej rozgłośni zwiększył się o 200 proc. do 0,3 proc.

grafika

Dane o rynku radiowym w ostatnim roku.

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style