Udział RMF FM pod względem słuchania w okresie od maja do lipca 2015 roku w grupie wiekowej 15-75 lat wyniósł 24,2 proc., po spadku względem analogicznego okresu rok wcześniej o 1,63 proc. - wynika z najnowszej fali badania Radio Track Millward Brown, przygotowanej dla portalu Wirtualnemedia.pl.
Drugie miejsce zajęło Radio ZET z udziałem na poziomie 13,6 proc., po spadku o 10,53 proc.Na podium znalazła się publiczna Jedynka, której udział w rynku wyniósł 9,8 proc., po spadku o 5,77 proc.
Oczko niżej uplasowała się Trójka z wynikiem na poziomie 7,9 proc. Udział PR 3 poszedł do góry o 9,72 proc.
Pierwszą piątkę zamyka stacja VOX FM, której udział w badanym okresie wyniósł 3,9 proc., po wzroście o 11,43 proc.
Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogło Muzo.fm, które zajęło jednak ostatnią lokatę. Udział tej rozgłośni wyniósł 0,2 proc., czyli dwa razy tyle ile nadającego rok temu w jego miejscu Radia PIN.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/wyniki-sluchalnosci-stacji-radiowych-w-miastach-polski-dane-za-i-polrocze-2015 ##
Z kolei najwięcej straciło Radio Maryja, które zajęło miejsce szóste. Stacja ta w okresie od maja do lipca br. odnotowała spadek udziału, wynoszący 14,29 proc. do 1,8 proc.

Dane o rynku radiowym w ostatnim roku.











