W nowym spocie kiosk prowadzony przez Roberta Górskiego znajduje się na górskim szlaku. Przechodzący turysta nie może na smartfonie do końca obejrzeć internetowej transmisji koncertu, ponieważ skończył mu się pakiet. W tej sytuacji koncert ogląda na smartfonie Górskiego, korzystającego z Orange na kartę.
Kampania reklamuje ofertę, w ramach której za 6 zł można SMS-owo wykupić pakiet 6 GB internetu mobilnego.
Robert Górski w reklamach taryf prepaidowych Orange występuje od wiosny ub.r.
Nowa akcja reklamowa jest prowadzona od 17 czerwca w telewizji (kanały z oferty TVN, TVP i Polsatu), radiu (m.in. RMF FM i rozgłośnie Grupy Eurozet), internecie i na outdoorze.
Kreacją reklam zajęła się agencja Publicis Poland, spot telewizyjny wyreżyserował Michał Gazda, wyprodukował dom produkcyjny Film Produkcja, a postprodukcją zajęło się studio Badi Badi. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Initiative Media.












