SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Robert Janowski w kampanii Corega o protezach zębowych (wideo)

GlaxoSmithKline, producent środków Corega do protez zębowych, rozpoczął kampanię edukacyjną pod hasłem „9 milionów powodów”. Występuje w niej Robert Janowski, gospodarz teleturnieju „Jaka to melodia?”.

Kampania podkreśla, że protezy zębowe pomagają starszym osobom cieszyć się pełnią życia. W akcji pokazywani są różni ludzie w starszym wieku realizujący swoje pasje.

Robert Janowski podkreśla, że z protez zębowych korzysta aż 9 mln Polaków, więc noszenie takiej protezy nie powinno być powodem do wstydu.

Na potrzeby akcji uruchomiono serwis 9milionowpowodow.pl, w którym dostępne są m.in. opisy bohaterów kampanii, rady dotyczące dbania o protezy i wyjaśnienia błędnych teorii o ich używaniu, a także prezentacja produktów Corega do pielęgnacji protez.

Akcja reklamowa obejmuje też współpracę z mediami będącymi jej patronami medialnymi: Radiem Pogoda, „Życiem na gorąco” i serwisem Polki.pl. Partnerami akcji są natomiast Polskie Towarzystwo Stomatologiczne i Polskie Towarzystwo Psychologiczne

Robert Janowski od stycznia br. prowadzi w Radiu Pogoda autorską audycję „Najpiękniejsze melodie”. Wcześniej przez kilka lat był związany z Radiem Złote Przeboje, występował też w jego reklamach.

Dołącz do dyskusji: Robert Janowski w kampanii Corega o protezach zębowych (wideo)

13 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Analityk1
Powinien jednak reklamować implanty słuchowe. Miliony Polaków przestały słyszeć z powodu jego programów.
odpowiedź
User
kozanostra1992
Co kurwa?! :o
odpowiedź
User
grumpy (cat)
Nie wierzę własnym oczom!
odpowiedź