Robert Janowski w kampanii Corega o protezach zębowych (wideo)

GlaxoSmithKline, producent środków Corega do protez zębowych, rozpoczął kampanię edukacyjną pod hasłem „9 milionów powodów”. Występuje w niej Robert Janowski, gospodarz teleturnieju „Jaka to melodia?”.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Robert Janowski w kampanii Corega o protezach zębowych (wideo)

Kampania podkreśla, że protezy zębowe pomagają starszym osobom cieszyć się pełnią życia. W akcji pokazywani są różni ludzie w starszym wieku realizujący swoje pasje.

Robert Janowski podkreśla, że z protez zębowych korzysta aż 9 mln Polaków, więc noszenie takiej protezy nie powinno być powodem do wstydu.

Na potrzeby akcji uruchomiono serwis 9milionowpowodow.pl, w którym dostępne są m.in. opisy bohaterów kampanii, rady dotyczące dbania o protezy i wyjaśnienia błędnych teorii o ich używaniu, a także prezentacja produktów Corega do pielęgnacji protez.

Akcja reklamowa obejmuje też współpracę z mediami będącymi jej patronami medialnymi: Radiem Pogoda, „Życiem na gorąco” i serwisem Polki.pl. Partnerami akcji są natomiast Polskie Towarzystwo Stomatologiczne i Polskie Towarzystwo Psychologiczne

Robert Janowski od stycznia br. prowadzi w Radiu Pogoda autorską audycję „Najpiękniejsze melodie”. Wcześniej przez kilka lat był związany z Radiem Złote Przeboje, występował też w jego reklamach.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu