SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Anna i Robert Lewandowscy w nowej kampanii Lidla „Zadbajmy o siebie”

W poniedziałek 29 maja sieć dyskontów Lidl rusza z nową kampanią „Zadbajmy o siebie!”, w której będzie zachęcać do budowania zdrowych nawyków. Jej ambasadorami zostali Anna i Robert Lewandowscy, współpracujący z Lidlem od jesieni ub.r. Akcja obejmie szereg mediów, a za jej realizację odpowiada agencja GPD.

Jesienią 2022 r. Lidl Polska zorganizował akcję lojalnościową „Szkoły pełne talentów”, której ambasadorami zostali Anna i Robert Lewandowscy. W jej ramach klienci za produkty kupione w Lidlu otrzymywali "talenciaki", które mogli przekazywać szkołom, by te wymieniały je na potrzebny uczniom sprzęt i pomoce naukowe. Udział w akcji wzięło ponad 10 tys. szkół, które zyskały nowy sprzęt.

Pod koniec maja Lidl rusza z kolejną akcją. Tym razem postanowił skoncentrować się na kształtowaniu pozytywnych nawyków u wszystkich Polaków. Jest to pierwsza tego typu akcja sieci handlowej w Polsce. Główny cel działań stanowi wspieranie zdrowia w każdym aspekcie życia - zapowiada firma.

Na czele stworzonej w tym celu „drużyny Lidla” stoją ambasadorowie, którymi zostali ponownie Anna i Robert Lewandowscy. W akcję zaangażowani są także eksperci z różnych dziedzin: dietetyczka Dominika Hatala, psycholożka Magdalena Chorzewska (współtwórczyni Kanału Psychologicznego, w przeszłości ekspertka w programie TVN „Ślub od pierwszego wejrzenia”) oraz trener Jakub Głąb.

W ramach akcji dzięki poradom specjalistów będzie można dowiedzieć się, jak komponować zdrowe posiłki, dlaczego warto być aktywnym, jak dbać o relacje rodzinne czy skąd czerpać energię do podejmowania codziennych wyzwań. W każdym tygodniu sieć zaproponuje produkty, które będą wspierać Polaków w lepszym odżywaniu.

- Lidl Polska od lat oferuje Polakom wysokiej jakości produkty w atrakcyjnej cenie, wytworzone w sposób zrównoważony. Teraz dodatkowo zachęcamy wszystkich do podjęcia dodatkowych działań w trosce o swój dobrostan. Zmiana może rozpocząć się tu i teraz, a do jej osiągnięcia wystarczy podstawowa aktywność fizyczna czy drobne modyfikacje jadłospisu – może to być na przykład przestrzeganie zasady spożywania pięciu porcji warzyw i owoców każdego dnia. Jako Lidl Polska chcemy towarzyszyć Polakom w tej drodze ku lepszemu, tak jak towarzyszymy im podczas codziennych zakupów - mówi Aleksandra Robaszkiewicz, head of corporate communications and CSR w Lidl Polska.

Anna Lewandowski podkreśla, że od lat zachęca do zmiany naszych codziennych nawyków na zdrowsze, a więc aktywności fizycznej, zdrowej i dobrze zbilansowanej diety oraz regeneracji. - To kompleksowe, holistyczne podejście to recepta na dobre samopoczucie i wewnętrzny balans – mówi.

- Cieszę się, że Lidl Polska wystartował z taką akcją. Chciałbym, aby ta kampania była dla każdego z nas początkiem drogi do zdrowia i lepszego samopoczucia - dodaje Robert Lewandowski.

Akcja "Zadbajmy o siebie" w telewizji, radiu, internecie, OOH i kanałach Lidla

W ramach kampanii wykorzystane zostanie narzędzie komunikacji 360. Akcja realizowana będzie w telewizji, radiu, digitalu, nośnikach OOH, a także we własnych kanałach Lidl Polska, takich jak gazetki, social media czy YouTube. Za realizację kampanii odpowiada agencja GPD.

Robert Lewandowski od lipca b.r. zawodnikiem FC Barcelony. Przeszedł tam z Bayernu Monachium. W marcu ub.r. zakończył stałą współpracę z chińską marką Huawei, której ambasadorem w całej Europie Środkowo-Wschodniej i Skandynawii został w 2015 r. Huawei promowała też Anna Lewandowska.

W czasie swojej kariery Lewandowski promował wiele innych produktów, m.in. kawę sygnowaną własną marką RL9, sieć T-Mobile czy szampon Head & Shoulders. Ostatnio Anna i Robert Lewandowscy zostali ambasadorami rowerów marki Storm.

W marcu br. Lewandowski podpisał umowę z amerykańską agencją CAA (Creative Artist Agency), która zajmuje się rozwojem marki piłkarza i działań komercyjnych.

Sieć dyskontów Lidl ma w Polsce ponad 850 sklepów. Firma prowadzi też sklep internetowy z ofertą non-food.

Dołącz do dyskusji: Anna i Robert Lewandowscy w nowej kampanii Lidla „Zadbajmy o siebie”

22 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Gość
Człowiek reklama
odpowiedź
User
Gnidek
Znowu Lewandowski grać umie reklamach...na boisku dno
odpowiedź
User
albinos
Ano Ana wybiera... Trochę ich za dużo, strach lodówkę otworzyć ;)
odpowiedź