Robert Lewandowski i jego "perfekcyjny portret" w kampanii Huawei P10 (wideo)

W telewizji, kinie, na outdoorze, w internecie i w punktach sprzedaży ruszyła kampania nowego smartfona firmy Huawei - modelu Huawei P10. Jednym z bohaterów akcji prowadzonej pod hasłem "Perfekcyjny portret" jest Robert Lewandowski. Koncepcję kreatywną kampanii przygotowała agencja DDB&tribal.

km
km
Udostępnij artykuł:
Robert Lewandowski i jego "perfekcyjny portret" w kampanii Huawei P10 (wideo)

Kampania reklamowa "Perfekcyjny Portret" z udziałem Roberta Lewandowskiego jest dedykowana promocji smartfona Huawei P10, który został wyposażony w podwójny aparat drugiej generacji opracowany we współpracy z firmą Leica oraz specjalny tryb wykonywania zdjęć portretowych.

Akcja wystartowała 1 kwietnia br. Pomysł kreatywny opiera się na przedstawieniu wielu różnych twarzy, w tym Lewandowskiego, za którymi stoją różne historie – zarówno te wesołe, ale również tragiczne.

Działania obejmują telewizję, kino, outdoor (billboardy, siatki wielkoformatowe, nośniki w centrach handlowych - LCD), internet, media społecznościowe oraz wsparcie w obszarze BTL/retail (specjalne ekspozycje produktów w punktach sprzedaży, animacje w wybranych salonach, promocje sprzedaży).

Koncepcję kreatywną kampanii przygotowała agencja DDB&tribal, produkcją spotów zajął się dom produkcyjny Cut/Cut, a produkcją treści do internetu - Happy Endians.

Robert Lewandowski promuje Huawei od dwóch lat. Ostatnio pojawił się w świątecznej kampanii marki prowadzonej pod hasłem "#BePresent”.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?