SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Robert Lewandowski z własną marką napoju RL9 Pro, producentem Oshee

Do sprzedaży trafia napój funkcjonalny dla sportowców RL9pro, którego ambasadorem marketingowym jest Robert Lewandowski. RL9 Pro początkowo będzie dostępny w sklepach Żabka, jego produkcją zajmuje się firma Oshee Polska, z którą Lewandowski ma od półtora roku umowę reklamową.

RL9 Pro jest oferowany w trzech wariantach: Footbal Formula, Power Formula i Recovery Formula. Dwa pierwsze są sprzedawane w plastikowych butelkach, a trzeci w puszkach.

Wszystkie zawierają kompozycję witamin, magnezu i potasu. To napoje funkcjonalne skierowane do osób uprawiających sport.

- Dwadzieścia lat pracy, tyle zajęło mi, by być w miejscu, w którym jestem. Nic nie przychodzi z dnia na dzień i mogę o tym sporo powiedzieć.  Zdobyte doświadczenie, daje mi możliwość podzielenia się wiedzą i wskazówkami. Dużo ludzi mnie o nie pyta. Pomysł na stworzenie RL9 Pro narodził się właśnie z tego zainteresowania - komentuje Robert Lewandowski. - Moja praktyczna wiedza z zakresu sportowych przygotowań, metody, dieta, wszystko co sprawia, że czuję się silny i dobry w tym co robię, mogą być wykorzystane także przez innych. Pokazuję to co mam rozpoznane i sprawdzone w działaniach. Dlatego razem z Oshee, stworzyliśmy profesjonalną linię sportowych napojów funkcjonalnych - dodaje.

Na razie do sprzedaży trafi wariant Power Formula. Od środy jest dostępny w sklepach Żabka, a z czasem ma trafić także do innych sieci handlowych. W sierpniu na rynek zostaną wprowadzone kolejne wersje napoju RL9 Pro.

- Zarówno Power Formula, jak i cała linia RL9 Pro by Oshee, powstały z myślą o osobach świadomie podchodzących do treningu. Wszystkie proponowane produkty mają na celu wsparcie funkcjonowania organizmu, na każdym z trzech etapów: przed treningiem, w jego trakcie i podczas okresu regeneracji - opisuje Robert Lewandowski.

Produkcją i dystrybucją napoju RL9 Pro zajmuje się Oshee Polska.

Uruchomiono już serwis internetowy RL9 Pro oraz profile marki na Facebooku i Instagramie. Jej hasło główne, umieszczone na opakowaniach, brzmi: „My training’s secret”.

Lewandowscy ambasadorami marketingowymi Oshee

Na początku ub.r. Robert Lewandowski podpisał umowę z Oshee Polska, w ramach której został międzynarodowym ambasadorem marketingowym jej produktów, przede wszystkim wód mineralnych, napojów izotonicznych i funkcjonalnych. Zakończył tym samym kilkuletnią współpracę z Coca-Colą. Wizerunek zawodnika zamieszczono m.in. na opakowaniach wody Oshee Vitamin Water.

Kontrakt reklamowy z Oshee Polska zawarła też Anna Lewandowska, promuje wodę mineralną Kinga Pienińska. Lewandowska od trzech lat rozwija swoją markę zdrowych przekąsek Food by Ann dostępnych m.in. w Lidlu i Polomarkecie - wiosną br. w tej drugiej sieci pojawiły się sorbety tej marki.

Lewandowscy uruchomili też kilka biznesów w branży marketingowej. Dwa lata temu razem ze swoim współpracownikiem Tomaszem Zawiślakiem otworzyli agencją marketingową Stor9_, a jesienią 2017 roku firma Roberta Lewandowskiego kupiła 49 proc. udziałów w domu mediowym RL Media uruchomionym przez holding marketingowy Group One (obejmujący m.in. agencje Change/Serviceplan i Gong oraz dom mediowy Value Media).

RL9pro to kolejny napój oparty na wizerunku piłkarza. Wiosną ub.r. do sprzedaży w sklepach Żabka i Freshmarket trafił TurboGrosik Energy Drink, którego ambasadorem marketingowym jest Kamil Grosicki.

najnowsze wiadomości

Dołącz do dyskusji: Robert Lewandowski z własną marką napoju RL9 Pro, producentem Oshee

13 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
( | )
Po dwóch latach spokoju R. Lewandowski znowu będzie wychodził z lodówki.
odpowiedź
User
Janka
to jest wstyd że jemu kolejna kasa na reklamie ludzie mają dość lewandowskich
odpowiedź
User
Irek
zamiast ludziom dać na reklame to jeszcze lewego dają to jest wstyd i patologia
odpowiedź