SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Robert Makłowicz w kampanii „Jeszcze żywy karp!”

Ruszyła kampania na rzecz humanitarnego traktowania karpi podczas ich transportu i sprzedaży. Twarzą akcji obejmującej internet, BTL i działania niestandardowe jest Robert Makłowicz.

Tegoroczna edycja kampanii społecznej „Jeszcze żywy karp!”, promującej humanitarne traktowanie karpi podczas ich transportu i sprzedaży, przebiega pod hasłem „Lud lubi karpia, karp lubi lód!”. Poszczególne kreacje przygotowane na potrzeby tej akcji wykorzystują wizerunek Roberta Makłowicza, kucharza znanego z telewizyjnych programów kulinarnych. W ramach kampanii radzi on, żeby zamiast żywych karpi kupować zamrożone ryby, oszczędzając im w ten sposób cierpień.

Jeszcze żywy karp!

Akcja jest prowadzona w internecie (m.in. Onet, Wirtualna Polska, O2, serwisy z sieci IDMnet), w formie plakatów i ulotek rozprowadzanych poprzez wolontariuszy, eventów oraz buzz marketingu. Kampanię – zaplanowanej w internecie i BTL-u do 24 grudnia, a w ramach buzz marketingu – do końca roku – przygotowała i zaplanowała agencja reklamowa Clos Brothers, a działania wspierają również dom mediowy Star Digital i agencja The Pulp. Całość akcji prowadzi stowarzyszenie „Klub Gaja“.

Dołącz do dyskusji: Robert Makłowicz w kampanii „Jeszcze żywy karp!”

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Rybak
To dla czego Pan Makłowicz w programie "Podróże kulinarne Roberta Makłowicza" odcinek 40 - Smak Szampanii - smaży żywcem raki na patelni???
odpowiedź