Robert Makłowicz: zmanipulowano moje słowa w spocie autopromocyjnym TVP (wideo)

Kucharz Robert Makłowicz ocenił, że jego wypowiedź w spocie promującym wiosenną ofertę Telewizji Polskiej została zmanipulowana. Podkreślił, że skomplementował program „Bake Off - Ale ciacho!”, a nie całą TVP.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W spocie autopromocyjnym gwiazdy różnych programów Telewizji Polskiej mówią krótko, jaka ona jest. Na końcu pojawia się logo i nazwa TVP. - Smakuje wyłącznie słodko i doskonale - stwierdza w klipie kucharz Robert Makłowicz, występujący w show kulinarnym „Bake Off - Ale ciacho!”. Oprócz niego program w spocie reprezentuje Marcelina Zawadzka, jedna z nowych prowadzących.

Spot od początku marca jest emitowany na różnych kanałach Telewizji Polskiej.

 

W niedzielę wieczorem Robert Makłowicz na swoim fanpage’u facebookowym stwierdził, że jest wypowiedź w spocie została zmanipulowana.

- Z pewnym opóźnieniem, wywołanym nieobecnością w naszej Ukochanej Ojczyźnie, obejrzałem spot reklamowy Telewizji Polskiej, a w nim siebie, prawiącego komplementy pod adresem tejże. Słowa, których użyłem, dotyczyły programu „Bake Off: Ale ciacho!” - o czym świetnie wiedzieli realizujący spot - jednak świadomie i bez mej wiedzy zacytowali je w innym kontekście - napisał.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

New Balance MADE in USA
Materiał reklamowy

New Balance MADE in USA

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]