SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Rodzinka.pl” z mniejszą widownią. 12,2 mln zł z reklam

Szósty sezon „Rodzinki.pl” oglądało średnio 1,4 mln osób, mniej niż poprzednią serię, ale więcej niż nadawany rok temu serial „BarON24”. TVP2 w czasie emisji „Rodzinki.pl” zajęła trzecie miejsce w rynku. Wpływy z reklam wyniosły 12,2 mln zł.

Średnia oglądalność szóstej edycji serialu „Rodzika.pl” wyniosła 1,41 mln widzów, co przełożyło się na 9,53 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 12,74 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl. Serial oglądać można było w piątki o godz. 21.05 i 21.40, w okresie od 6 marca do 5 czerwca br.

W analizowanym okresie najwięcej widzów zgromadził drugi odcinek produkcji, który zainteresował 1,72 mln osób.

Data

Godz.

Wszyscy 4+

AMR

SHR %

06-03-2015

21:38:26

1 720 613

11,33%

20-03-2015

21:40:36

1 650 908

11,77%

17-04-2015

21:40:42

1 640 220

11,07%

Wiosną zeszłego roku w piątki zamiast „Rodzinki.pl” TVP2 nadawała serial komediowy „BarON24”, chociaż emitowano go nieco wcześniej - pierwszy odcinek zaczynał się o 20.40, a drugi - 21.10. Średnia widownia tejże produkcji była o 520 tys. niższa - wyniosła bowiem 889 tys. osób przy udziałach odpowiednio na poziomie 5,89 proc. oraz 5,76 proc. (więcej na ten temat).

Natomiast w porównaniu do poprzedniej serii „Rodzinka.pl” straciła 530 tys. osób. Jej piątą edycję nadawaną jesienią 2013 roku śledziło średnio 1,94 mln oglądających, a jej udział wyniósł odpowiednio 13,03 proc. oraz 16,18 proc. (zobacz te dane).

Dwójka w czasie emisji komediowego serialu zajęła trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. W tym paśmie liderem był Polsat, nadający wówczas gł. show „Taniec z gwiazdami”, co dało mu 20,86 proc. udziału. Drugi był TVN (filmy fabularne; 11,57 proc.), a czwarta - TVP1 („Talianka”, „Aminata - siła miłości” i filmy; 9,24 proc.). W grupie komercyjnej liderem był już jednak TVN przed Polsatem.

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

SHR %

Polsat

3 076 899

20,86%

14,63%

TVN

1 706 856

11,57%

17,74%

TVP2 - Rodzinka.pl 6

1 405 261

9,53%

12,74%

TVP1

1 362 598

9,24%

6,28%

Wpływy reklamowe z 26 wyemitowanych odcinków serialu wyniosły 12,23 mln zł. Nadawany rok wcześniej „BarON24” z reklam przyniósł 8,8 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Telewizyjna Dwójka planuje zrealizować siódmy sezon serialu „Rodzinka.pl”, który trafi na antenę stacji jesienią br. (dowiedz się więcej).

Dołącz do dyskusji: „Rodzinka.pl” z mniejszą widownią. 12,2 mln zł z reklam

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
aluśka
jeżeli chodzi o serial Rodzinka PL to po prostu chała myślę,że w żadnej polskiej biednej rodzinie nie ma tak głupich i beznadziejnych rodziców,jestem ciekawa czy p.Kożuchowska pozwoli swojemu synowi tak dewastować mieszkanie i tak się zachowywać wobec swoich rodziców jak w/w serialu.To jest po prostu same dno gratuluje reżyserowi tego serialu.
odpowiedź
User
Adam023
Przecież wiadomo, że to wszystko jest pokazane w krzywym zwierciadle. Trzeba mieć dystans do tego co pokazują (obecnie wszędzie).
odpowiedź
User
TT
Dosyć poprostu już tego międolenia.
Żarcików a la homo i gendero fanów.
Panu Karolakowi zresztą też mówimy nie !
Tego serialu już się nie da oglądać z dziećmi. Cały czas tylko jakieś seksistowskie podteksty.
odpowiedź