„Rodzinne granie” promuje Toffifee

Ruszyła kampania pod hasłem „Rodzinne granie” promująca słodycze Toffifee (produkowane przez Storck). Za przygotowanie i realizację akcji odpowiada agencja H2O Creative.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W ramach promocji do specjalnie oznaczonych opakowań Toffifee dołączone są kody, dzięki którym w serwisie Rebel.pl można kupić rodzinną grę planszową „Dobble” o 15 zł taniej. Akcja potrwa do końca br.

Promocję wspierają reklamy w internecie, prasie i w punktach sprzedaży.

grafika

Za przygotowanie i kompleksową realizację akcji (obsługę promocji, kreację materiałów reklamowych) odpowiada agencja H2O Creative.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Nie żyje Brigitte Bardot

Nie żyje Brigitte Bardot

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"