SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Rodzinne granie” promuje Toffifee

Ruszyła kampania pod hasłem „Rodzinne granie” promująca słodycze Toffifee (produkowane przez Storck). Za przygotowanie i realizację akcji odpowiada agencja H2O Creative.

W ramach promocji do specjalnie oznaczonych opakowań Toffifee dołączone są kody, dzięki którym w serwisie Rebel.pl można kupić rodzinną grę planszową „Dobble” o 15 zł taniej. Akcja potrwa do końca br.

Promocję wspierają reklamy w internecie, prasie i w punktach sprzedaży.

Za przygotowanie i kompleksową realizację akcji (obsługę promocji, kreację materiałów reklamowych) odpowiada agencja H2O Creative.

Dołącz do dyskusji: „Rodzinne granie” promuje Toffifee

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Jakuda
Nie znam gorszej reklamy. Ta pokazuje jak nalezy lekcewazyc matke, zauwazac ja tylko wtedy i na chwileczke gdy ma cos slodkiego do zaoferowania rodzince. Okropna, bezmyslna i deprawujaca reklama.
odpowiedź
User
Jakuda
Nikt nie powinien tego kupowac w podziekowaniu za ta reklame.
odpowiedź