„Rolnik” niepokonany. „Taniec z Gwiazdami” dobił do 4 mln widzów

„Rolnik szuka żony” w zeszłym tygodniu zanotował ponownie rekordowy wynik. Do niemal 4 mln widzów wzrosła zaś oglądalność „Tańca z Gwiazdami”. Najwięcej widzów zgromadził tradycyjnie serial „M jak miłość”.

PP
PP
Udostępnij artykuł:
„Rolnik” niepokonany. „Taniec z Gwiazdami” dobił do 4 mln widzów

W okresie od 3 do 9 listopada br. najchętniej oglądany odcinek „M jak miłość” TVP2 miał 6,92 mln oglądających przy udziale na poziomie 41,51 proc. - wynika z danych przygotowanych przez Nielsen Audience Measurement dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Na drugiej pozycji znalazł się serial TVP2 “Na dobre i na złe” z oglądalnością na poziomie 5,33 mln widzów (33,17 proc. udziału), a trzeci był nadawany w Jedynce serial „Ojciec Mateusz”, który w zeszłym tygodniu śledziło 4,88 mln osób (30,23 proc. udziału). Dwa oczka niżej znalazły się także nadawane w TVP2 „Barwy szczęścia” (4,49 mln).

Najpopularniejszy program rozrywkowy zeszłego tygodnia, czyli reality-show TVP1 “Rolnik szuka żony”, znalazł się na miejscu szóstym. W niedzielę przyciągnął przed ekrany 4,44 mln widzów (o 70 tys. więcej niż tydzień wcześniej), notując kolejny rekord. Jego udział w rynku wyniósł 27,98 proc.

Kolejne miejsce wśród pozycji rozrywkowych zajął “Taniec z Gwiazdami” Polsatu, który w piątek obejrzało średnio 3,98 mln widzów (25,12 proc. udziału), co oznacza wzrost o 300 tys. Trzeci był “Mam talent!” TVN (3,44 mln oglądających, 22,75 proc. udziału). Tuż za podium programów rozrywkowych uplasował się nadawany także w TVN „MasterChef” (3,26 mln).

W grupie komercyjnej 16-49 liderem oglądalności także był serial „M jak miłość”. Obejrzało go tutaj 2,26 mln widzów przy udziale na poziomie 33,40 proc. Na drugim miejscu znalazł się serial “Na dobre i na złe” (1,62 mln widzów).

W tej grupie najpopularniejszą pozycją rozrywkową był “MasterChef”, który zajął trzecie miejsce w całym zestawieniu. Format ten śledziło tutaj 1,58 mln widzów przy udziale na poziomie 22,85 proc. Dopiero na drugim miejscu znalazł się program „Rolnik szuka żony” (1,53 mln widzów, 22,20 proc. udziału).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

New Balance MADE in USA
Materiał reklamowy

New Balance MADE in USA

Wielka przeprowadzka "Królowej przetrwania". Programu nie będzie w TVN7

Wielka przeprowadzka "Królowej przetrwania". Programu nie będzie w TVN7