WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

2,8 mln widzów Festiwalu weselnych przebojów, 1,6 mln - Top of the Top a 1,4 mln - Gwiazd letniego nieba

Gorący temat

Dorosz i Majchrowski tak jak Sołtys wracają do Polskiego Radia. Sobala: dobrze, że konflikt został zakończony

0

Kobieta spróbuje znaleźć męża w „Rolnik szuka żony 4”

2017-08-23 A A A KOMENTARZE: 2 FORUM DRUKUJ POLEĆ

W niedzielę 3 września br. Jedynka rozpocznie emisję czwartej edycji „Rolnik szuka żony”. Wśród uczestników znajdzie się jedna kobieta, która zaprosi do swojego domu kandydatów na męża.

Kobieta spróbuje znaleźć męża w „Rolnik szuka żony 4”

Jesienią TVP1 pokaże czwartą odsłonę popularnego formatu, w którym wystąpi pięciu rolników, którzy chcą znaleźć partnerów na resztę życia. W kwietniu br. podczas świąt wielkanocnych Jedynka wyemitowała odcinek zerowy, zaprezentowano w nim sylwetki 10 bohaterów (w tym dwie kobiety), którzy zgłosili się do programu. Po emisji odcinka TVP przyjmowała zgłoszenia od osób zainteresowanych poznaniem uczestników.

Pięciu uczestników odcinka zerowego, którzy zyskali największe zainteresowanie u płci przeciwnej zostało zaproszonych do programu. Zdjęcia do reality-show odbywały się w czerwcu i lipcu.

Jak dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl, w czwartej serii „Rolnika” wystąpi czterech mężczyzn i jedna kobieta. Będą to: Małgorzata (27 lat, województwo podlaskie), Piotr (38 lat, woj. mazowieckie), Mikołaj (72 lata, podlaskie), Zbigniew (24 lata, warmińsko-mazurskie) i Karol (33 lata, lubelskie).

Premierę „Rolnik szuka żony 4” w TVP1 zaplanowano na niedzielę 3 września br. o godz. 21.20. Program ma mieć 12 odcinków.

Za realizację polskiej wersji formatu odpowiada firma FremantleMedia Polska. Program prowadzi Marta Manowska, a reżyserami są Konrad Smuga i Anna Więckowska.

Emitowana jesienią ub.r. trzecia seria „Rolnika” miała 4,64 mln osób. W porównaniu do drugiej edycji produkcja zyskała 420 tys. widzów. TVP1 w czasie emisji formatu była zdecydowanym liderem rynku, a wpływy z reklam wyniosły 11,76 mln zł.

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w I półroczu br. udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów wyniósł 10,14 proc.

Warto dodać, że po raz pierwszy kobieta-rolnik wystąpiła w drugiej edycji widowiska w 2015 roku. Sytuacja powtórzyła się jesienią ub.r.

Autor: łb

Wiecej informacji: Rolnik szuka żony, Marta Manowska, TVP1

Komentarze (2) Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Praca - WirtualneMedia