„Rolnik szuka żony” hitem programów rozrywkowych (ranking)

W jesiennej ramówce br. wśród weekendowych programów rozrywkowych najwięcej widzów gromadzi „Rolnik szuka żony”. Czwarte miejsce zajmuje nowa produkcja „Kabaret na żywo” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

Stacje telewizyjne już od trzech tygodni emitują programy z jesiennej ramówki. Przypatrzmy się wynikom oglądalności weekendowych programów rozrywkowych - kategorii telewizyjnej, która zawsze wzbudza duży rozgłos w mediach.

Wśród weekendowych programów rozrywkowych nadawanych w polskich stacjach zdecydowanie największym zainteresowaniem cieszy się pokazywany w niedziele o 21.25 w TVP1 reality-show „Rolnik szuka żony”. Średnia oglądalność trzech pierwszych odcinków najnowszego sezonu produkcji wyniosła 4,02 mln osób. Przełożyło się to na 26,96 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Druga lokata należy do emitowanego w soboty o 20.00 w TVN „Mam talent!”, którego średnia widownia w jesiennej ramówce wynosi 2,87 mln osób (21,24 proc. udziału).

Podium uzupełnia pokazywany przez Polsat w piątki o 20.05 „Taniec z gwiazdami” - śledzi go 2,68 mln widzów, a jego udział wynosi 19,56 proc.

Oczko niżej znalazła się nowość - show„Kabaret na żywo” (emisja w niedziele o 20.05 w Polsacie, 2,20 mln widzów; 14,04 proc. udziału).

W dalszej części zestawienia znalazły się jeszcze takie produkcje, jak: „MasterChef” (emisja w niedziele o 20.00 w TVN; 2,08 mln widzów; 13,09 proc. udziału), „Twoja twarz brzmi znajomo” (soboty o 22.00 w Polsacie; 2 mln widzów; 19,95 proc. udziału) i „The voice of Poland” (soboty o 20.05 w TVP2; 1,98 mln; 14,62 proc.).

Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 pozycja lidera także należy do programu „Rolnik szuka żony” (1,54 mln widzów; 23,33 proc. udziału).

Drugie miejsce w tym ujęcia też zajmuje „Mam talent!” (1,05 mln; 20,69 proc.), a na ostatniej lokacie podium sklasyfikowany został już jednak „MasterChef” (1,04 mln; 15,76 proc.).

Programy weekendowe w grupie wiekowej 16-59.

Dane obejmują okres od 2 do 18 września 2016 roku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online