SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Rossmann kończy kampanię z bohaterkami serialu „Przyjaciółki”

Sieć drogerii Rossmann zamierza zakończyć prowadzone od wiosny ub.r. działania reklamowe z udziałem aktorek serialu „Przyjaciółki” emitowanego w Polsacie - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Autorem ich kreacji jest agencja Isobar Polska (należąca do Dentsu Aegis Network Polska).

Rossmann wiosną ub.r. rozpoczął działania reklamowe w oparciu o platformę komunikacyjną pod hasłem „Między nami kobietami”. W reklamach występują Anita Sokołowska, Małgorzata Socha, Joanna Liszowska i Magdalena Stużyńska - aktorki grające główne role w nadawanym w Polsacie serialu „Przyjaciółki”. Spoty z ich udziałem utrzymane są w konwencji serialu obyczajowego w grupie przyjaciółek.

Reklamy z udziałem Anity Sokołowskiej, Małgorzaty Sochy, Joanny Liszowskiej i Magdaleny Stużyńskiej są utrzymane w konwencji serialu obyczajowego o grupie przyjaciółek. W ramach tych działań co miesiąc emitowane są nowe spoty promujące ofertę Rossmanna. Autorem strategii i kreacji tych reklam jest agencja Isobar Polska (Dentsu Aegis Network Polska).
Agencja ta pracuje dla sieci drogerii od kwietnia 2017 roku. Umowa z nią obowiązuje do kwietnia 2019 roku.

Zapytaliśmy dział prasowy Rossmanna, czy współpraca z Isobar Polska będzie kontynuowana. - Z agencją  Isobar cały czas kontynuujemy współpracę. Zakończy się jedynie kampania "Przyjaciółek" - przekazał nam Jakub Jankowski, starszy specjalista ds. PR z działu rzecznika prasowego. Nie podało, kiedy dokładnie zakończy się ten cykl i czym zostanie zastąpiony.

 

Dołącz do dyskusji: Rossmann kończy kampanię z bohaterkami serialu „Przyjaciółki”

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
amman
No wreszcie zastąpią to dziadostwo...oby czymś lepszym.
odpowiedź
User
nen
Dziękujemy Rossmannowi, Socha wyłazi już z każdej szafy
odpowiedź
User
luka
Podoba mi sie pomysl Lidla, ich produkty reklamuja kilenci, super
odpowiedź