Rozdano Złote Spinacze 2016: najwięcej dla Havas PR, MSL Group, Komunikacja Plus i Garden of Words

Związek Firm Public Relations wręczył nagrody w 27 kategoriach tegorocznej, XIV edycji konkursu Złote Spinacze za najlepsze projekty public relations. Po sześć statuetek otrzymały agencje MSLGroup i Havas PR, a po 5 nagród odebrały Garden of Words i Komunikacja Plus.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Rozdano Złote Spinacze 2016: najwięcej dla Havas PR, MSL Group, Komunikacja Plus i Garden of Words

Agencja Havas PR dwie statuetki otrzymała wspólnie z Samsung Electronics Polska za akcję „Spotkajmy się SAMi – przywracamy spotkaniom prawdziwy sens”, kolejne dwie wspólnie z 3M Poland za działania „Starcie Szlifierzy” i po jednej wspólnie z: BMW Group Polska (akcja „Droga do mistrzostwa” oraz z Sanofi (działania dla marki Emolium pod hasłem „Atopowi bohaterowie”).

Agencji MSLGroup przyznano trzy różne nagrody za komunikację przejęcia TVN przez Scripps Networks Interactive - MSLGROUP, Scripps Networks Interactive i po jednej za projekty dla: PlayStation Polska „Skarb Nathana Drake’a”, dla marki Malma „Kuchnia Dantego przedstawia: Malma, expert włoskiej kuchni” i dla marki Wyborowa (Pernod Ricard) pod hasłem „The Venture”.

Pięć statuetek trafiło do agencji Komunikacja Plus. W dwóch kategoriach nagrodzono projekt „Czystsze powietrze dla wrocławian” (Kogeneracja z Grupy EDF), w kolejnych dwóch działania dla Biura Europejskiej Stolicy Kultury Wrocław 2016 (Weekend Otwarcia Europejskiej Stolicy Kultury Wrocław 2016”. Piątą nagrodę agencja dostała za działania dla spółki Przewozy Regionalne - „Przewozy Regionalne kolejowym liderem podczas ŚDM 2016”.

Także agencję Garden of Words nagrodzono w pięciu różnych kategoriach. W trzech – za działania prowadzone wspólnie z agencjami Grupa Kalicińscy.com, MEC, K2 Internet i Blue Ivy dla firmy IKEA pod hasłem „Kuchnia spotkań IKEA”. Pozostałe dwie statuetki przyznano za projekty dla Żywiec Zdrój „Podaruj Słońce - Owocowa Strona Żywiec Zdrój” i „Po Stronie Natury - Żywiec Zdrój”.

W tym roku po raz pierwszy jurorzy przyznali nominowanym projektom statuetki w trzech kolorach: złotym, srebrnym i brązowym. W Kategoriach głównych i sektorowych jurorzy przyznawali Złotego, Srebrnego i Brązowego Spinacza, natomiast w kategoriach specjalnych tylko Złotego Spinacza.

Lista projektów nagrodzonych w konkursie Złote Spinacze 2016

Kategorie Główne

PR korporacyjny

SREBRO:- Świeć się z Energą Grupa Energa - Q&A Communications- Komunikacja przejęcia TVN przez Scripps Networks Interactive - MSLGROUP, Scripps Networks Interactive

PR produktu:SREBRO:– „Skarb Nathana Drake’a” - MSLGROUP, PlayStation Polska

BRĄZ:- „Spotkajmy się SAMi – przywracamy spotkaniom prawdziwy sens” - Havas PR, Samsung Electronics Polska    – “Jedno życzenie Pampers I UNICEF” - Partner of Promotion

Komunikacja antykryzysowa i komunikacja kryzysowa:ZŁOTO:– Czystsze powietrze dla wrocławian  - Komunikacja Plus, Kogeneracja z Grupy EDF

SREBRO:– „Polacy wreszcie mają własną wyścigówkę – Arrinerę!” - LoveBrands Relations

Kampania społeczna:SREBRO:- „Szlachetny Projekt Filmowy” - Stowarzyszenie Wiosna, Biuro Podróży Reklamy– „Nie chcę być strażakiem” - Walk, Fundacja Integracja

BRĄZ:– „HIVokryzja – Wyleczmy się - Fundacja Studio Psychologii Zdrowia” -  Planet PR

Komunikacja wewnętrzna:ZŁOTO:- „10 tysięcy pracowników, 10 tysięcy projektów klientów”    - Castorama Polska, Made in PR    SREBRO:– Kampania „Focus on Success” opracowana dla Novo Nordisk - Grayling Poland , Novo Nordisk

Event komercyjny:BRĄZ:- “H&M Królestwo” - Endorfina Events , H&M, VML Poland- „Podaruj Słońce - Owocowa Strona Żywiec Zdrój” - Żywiec Zdrój, Garden of Words

Event społeczny:BRĄZ:- Warszawski Weekend Księgarń Kameralnych”- Miasto Stołeczne Warszawa    - „7 miliardów Innych” - Pan Pikto, Belleville    - „Daj się oświecić” - PGE Obrót, ElPadre  

Launch nowego produktu, usługi lub firmy:ZŁOTO:- „Droga do mistrzostwa” - BMW Group Polska, Havas PR, Initative Media

SREBRO:– Ardor Auctions – Dom Aukcyjnych Motoryzacji Klasycznej”- Public Dialog, Ardor Auctions

Corporate Social Responsibility:ZŁOTO:- “Adamed SmartUP” - Fundacja Grupy Adamed, Walk

SREBRO:- „Od Kodeksu etyki do komiksu o etyce” - Martis Consulting, Grupa Lotos

BRĄZ:- „Po Stronie Natury - Żywiec Zdrój”, Garden of Words

Social media:ZŁOTO:- „ Kuchnia Dantego przedstawia: Malma, ekspert włoskiej kuchni” – MSLGROUP

SREBRO:- „#12Zawodnik” - Bank Zachodni WBK, RED8

BRĄZ:- „Reebok “poluje” na mikroinfluencerów”    - Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultanst

Business-to-business:ZŁOTO:- “Starcie Szlifierzy” - Havas PR, 3M Poland

SREBRO:- Program Rozwoju Eksportu Banku Zachodniego WBK - Bank Zachodni WBK, PR Zoom bsc, Headlines Porter Novelli

BRĄZ:- “The Venture” - MSLGROUP, Wyborowa Pernod Ricard

PR finansowy i relacje inwestorskie:ZŁOTO:- „Biomed-Lublin: pokonać fatum „polskiej krwi” - Lighthouse Consultants

SREBRO:    - Komunikacja przejęcia TVN przez Scripps Networks Interactive - MSLGROUP, Scripps Networks Interactive

Media relations:ZŁOTO:- Weekend Otwarcia Europejskiej Stolicy Kultury Wrocław 2016 - Komunikacja Plus, Biuro Europejskiej Stolicy Kultury Wrocław 2016

SREBRO:- Ardor Auctions – Dom Aukcyjny Motoryzacji Klasycznej- Public Dialog, Ardor Auctions

Employer branding:ZŁOTO:- Program Laboratorium Kariery Polpharma” – Polpharma

SREBRO:- „Od newcomera do lidera” - Linkleaders, Luxoft Poland

BRĄZ:- „Poczuj miętę” - Capgemini Polska, MJCC

Content Marketing:ZŁOTO:- “Kuchnia Spotkań IKEA - IKEA”, Garden of Words, Grupa Kalicińscy.com, MEC, K2 Internet, Blue Ivy

SREBRO:    - “Sztuka Składania Historii powered by Intel” - Intel, Monday PR

BRĄZ:- “By me – Porta KMI Poland”, Alert Media Communications

Custom PublishingZŁOTO:- Biromaniak. Magazyn pracowników Grupy Żywiec - Grupa Żywiec

SREBRO:    - Akademia Roca – Łazienka dostępna - Solski BM, Roca Polska, Fabric Studio- Serwis specjalny 90-lecia powstania Lasów Państwowych - Publicon PR

Kategorie sektorowe

Technologia, IT, telekomunikacja:SREBRO:- „Sztuka Składania Historii powered by Intel” - Intel, Monday PR

BRĄZ:- „Spotkajmy się SAMi – przywracamy spotkaniom prawdziwy sens” - Havas PR, Samsung Electronics Polska

FinanseZŁOTO:- #12ZAWODNIK    - Bank Zachodni WBK, RED8

SREBRO:- Program Rozwoju Eksportu Banku Zachodniego WBK - Bank Zachodni WBK, PR ZOOM bsc, Headlines Porter Novelli

BRĄZ:- IQ = Innovation & Quality - Deutsche Bank Polska

Sektor spożywczySREBRO:- „Przyjaciółka z Kalifornii” - People PR, California Prune Board

BRĄZ:- Wargorr w Wedlu - 24/7Communication    - Podaruj radość, czyli Świąteczna Trasa Ciężarówek Coca-Cola - Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants, Coca-Cola Poland Services

Kultura i mediaZŁOTO:    - Young Arts Festival - Fundacja Young Arts

SREBRO:- Komunikacja przejęcia TVN przez Scripps Networks Interactive - MSLGROUP, Scripps Networks Interactive    - Weekend Otwarcia Europejskiej Stolicy Kultury Wrocław 2016 - Komunikacja Plus, Biuro Europejskiej Stolicy Kultury Wrocław 2016

Medycyna i zdrowieZŁOTO:- HIVokryzja – Wyleczmy się - Fundacja Studio Psychologii Zdrowia, Planet PR

SREBRO:- Atopowi Bohaterowie - Havas PR, Emolium/Sanofi

BRĄZ:- „Suchość pochwy – problem powszechny i temat tabu” – Profile

Sport, turystyka, rekreacjaBRĄZ:- „Reebok “poluje” na mikroinfluencerów” - Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants

Nieruchomości, budownictwo, dom i wnętrzeZŁOTO:- Kuchnia Spotkań IKEA - IKEA, Garden of Words, Grupa Kalicińscy.com, MEC, K2, Internet, Blue Ivy

SREBRO:     - .KTW - niespodzianka pod „Spodkiem” - Imago Public Relations    - „10 tysięcy pracowników, 10 tysięcy projektów klientów    Castorama Polska” - Made in PR

Przemysł, motoryzacja, transport, logistykaZŁOTO:- „Czystsze powietrze dla wrocławian” - Komunikacja Plus, Kogeneracja z Grupy EDF

SREBRO:- „Starcie Szlifierzy - Havas PR, 3M Poland

BRĄZ:- Przewozy Regionalne kolejowym liderem podczas ŚDM 2016 - Komunikacja Plus, Przewozy Regionalne

NGO i sektor publicznyZŁOTO:- Znani Zaginieni”- Fundacja ITAKA  Centrum Poszukiwań Ludzi Zaginionych - Dentsu Aegis Network Polska, Isobar Polska, Posterscope Polska

SREBRO:    - “Open a door to Israel”- Partner of Promotion, Ambasada Izraela  

BRĄZ:- „TworzyMY atmosferę” – Profile

Kategorie specjalne

Kreatywność:ZŁOTO:- Kuchnia Spotkań IKEA - "IKEA, Garden of Words, Grupa Kalicińscy.com, MEC, K2, Internet, Blue Ivy

EfektywnośćZŁOTO:– „Znani Zaginieni” - Fundacja ITAKA – Centrum Poszukiwań Ludzi Zaginionych, Dentsu Aegis Network Polska, Isobar Polska, Posterscope Polska.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+