SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Rozdano Złote Spinacze 2016: najwięcej dla Havas PR, MSL Group, Komunikacja Plus i Garden of Words

Związek Firm Public Relations wręczył nagrody w 27 kategoriach tegorocznej, XIV edycji konkursu Złote Spinacze za najlepsze projekty public relations. Po sześć statuetek otrzymały agencje MSLGroup i Havas PR, a po 5 nagród odebrały Garden of Words i Komunikacja Plus.

Agencja Havas PR dwie statuetki otrzymała wspólnie z Samsung Electronics Polska za akcję „Spotkajmy się SAMi – przywracamy spotkaniom prawdziwy sens”, kolejne dwie wspólnie z 3M Poland za działania „Starcie Szlifierzy” i po jednej wspólnie z: BMW Group Polska (akcja „Droga do mistrzostwa” oraz z Sanofi (działania dla marki Emolium pod hasłem „Atopowi bohaterowie”).

Agencji MSLGroup przyznano trzy różne nagrody za komunikację przejęcia TVN przez Scripps Networks Interactive - MSLGROUP, Scripps Networks Interactive i po jednej za projekty dla: PlayStation Polska „Skarb Nathana Drake’a”, dla marki Malma „Kuchnia Dantego przedstawia: Malma, expert włoskiej kuchni” i dla marki Wyborowa (Pernod Ricard) pod hasłem „The Venture”.

Pięć statuetek trafiło do agencji Komunikacja Plus. W dwóch kategoriach nagrodzono projekt „Czystsze powietrze dla wrocławian” (Kogeneracja z Grupy EDF), w kolejnych dwóch działania dla Biura Europejskiej Stolicy Kultury Wrocław 2016 (Weekend Otwarcia Europejskiej Stolicy Kultury Wrocław 2016”. Piątą nagrodę agencja dostała za działania dla spółki Przewozy Regionalne - „Przewozy Regionalne kolejowym liderem podczas ŚDM 2016”.

Także agencję Garden of Words nagrodzono w pięciu różnych kategoriach. W trzech – za działania prowadzone wspólnie z agencjami Grupa Kalicińscy.com, MEC, K2 Internet i Blue Ivy dla firmy IKEA pod hasłem „Kuchnia spotkań IKEA”. Pozostałe dwie statuetki przyznano za projekty dla Żywiec Zdrój „Podaruj Słońce - Owocowa Strona Żywiec Zdrój” i „Po Stronie Natury - Żywiec Zdrój”.

W tym roku po raz pierwszy jurorzy przyznali nominowanym projektom statuetki w trzech kolorach: złotym, srebrnym i brązowym. W Kategoriach głównych i sektorowych jurorzy przyznawali Złotego, Srebrnego i Brązowego Spinacza, natomiast w kategoriach specjalnych tylko Złotego Spinacza.


Lista projektów nagrodzonych w konkursie Złote Spinacze 2016


Kategorie Główne

PR korporacyjny

SREBRO:
- Świeć się z Energą Grupa Energa - Q&A Communications
- Komunikacja przejęcia TVN przez Scripps Networks Interactive - MSLGROUP, Scripps Networks Interactive

PR produktu:
SREBRO:
– „Skarb Nathana Drake’a” - MSLGROUP, PlayStation Polska

BRĄZ:
- „Spotkajmy się SAMi – przywracamy spotkaniom prawdziwy sens” - Havas PR, Samsung Electronics Polska    
– “Jedno życzenie Pampers I UNICEF” - Partner of Promotion

Komunikacja antykryzysowa i komunikacja kryzysowa:
ZŁOTO:
– Czystsze powietrze dla wrocławian  - Komunikacja Plus, Kogeneracja z Grupy EDF

SREBRO:
– „Polacy wreszcie mają własną wyścigówkę – Arrinerę!” - LoveBrands Relations

Kampania społeczna:
SREBRO:
- „Szlachetny Projekt Filmowy” - Stowarzyszenie Wiosna, Biuro Podróży Reklamy
– „Nie chcę być strażakiem” - Walk, Fundacja Integracja

BRĄZ:
– „HIVokryzja – Wyleczmy się - Fundacja Studio Psychologii Zdrowia” -  Planet PR

Komunikacja wewnętrzna:
ZŁOTO:
- „10 tysięcy pracowników, 10 tysięcy projektów klientów”    - Castorama Polska, Made in PR    
SREBRO:
– Kampania „Focus on Success” opracowana dla Novo Nordisk - Grayling Poland , Novo Nordisk

Event komercyjny:
BRĄZ:
- “H&M Królestwo” - Endorfina Events , H&M, VML Poland
- „Podaruj Słońce - Owocowa Strona Żywiec Zdrój” - Żywiec Zdrój, Garden of Words

Event społeczny:
BRĄZ:
- Warszawski Weekend Księgarń Kameralnych”- Miasto Stołeczne Warszawa    
- „7 miliardów Innych” - Pan Pikto, Belleville    
- „Daj się oświecić” - PGE Obrót, ElPadre  

Launch nowego produktu, usługi lub firmy:
ZŁOTO:
- „Droga do mistrzostwa” - BMW Group Polska, Havas PR, Initative Media

SREBRO:
– Ardor Auctions – Dom Aukcyjnych Motoryzacji Klasycznej”- Public Dialog, Ardor Auctions

Corporate Social Responsibility:
ZŁOTO:
- “Adamed SmartUP” - Fundacja Grupy Adamed, Walk

SREBRO:
- „Od Kodeksu etyki do komiksu o etyce” - Martis Consulting, Grupa Lotos

BRĄZ:
- „Po Stronie Natury - Żywiec Zdrój”, Garden of Words

Social media:
ZŁOTO:
- „ Kuchnia Dantego przedstawia: Malma, ekspert włoskiej kuchni” – MSLGROUP

SREBRO:
- „#12Zawodnik” - Bank Zachodni WBK, RED8

BRĄZ:
- „Reebok “poluje” na mikroinfluencerów”    - Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultanst

Business-to-business:
ZŁOTO:
- “Starcie Szlifierzy” - Havas PR, 3M Poland

SREBRO:
- Program Rozwoju Eksportu Banku Zachodniego WBK - Bank Zachodni WBK, PR Zoom bsc, Headlines Porter Novelli

BRĄZ:
- “The Venture” - MSLGROUP, Wyborowa Pernod Ricard

PR finansowy i relacje inwestorskie:
ZŁOTO:
- „Biomed-Lublin: pokonać fatum „polskiej krwi” - Lighthouse Consultants

SREBRO:    
- Komunikacja przejęcia TVN przez Scripps Networks Interactive - MSLGROUP, Scripps Networks Interactive

Media relations:
ZŁOTO:
- Weekend Otwarcia Europejskiej Stolicy Kultury Wrocław 2016 - Komunikacja Plus, Biuro Europejskiej Stolicy Kultury Wrocław 2016

SREBRO:
- Ardor Auctions – Dom Aukcyjny Motoryzacji Klasycznej- Public Dialog, Ardor Auctions

Employer branding:
ZŁOTO:
- Program Laboratorium Kariery Polpharma” – Polpharma

SREBRO:
- „Od newcomera do lidera” - Linkleaders, Luxoft Poland

BRĄZ:
- „Poczuj miętę” - Capgemini Polska, MJCC

Content Marketing:
ZŁOTO:
- “Kuchnia Spotkań IKEA - IKEA”, Garden of Words, Grupa Kalicińscy.com, MEC, K2 Internet, Blue Ivy

SREBRO:    
- “Sztuka Składania Historii powered by Intel” - Intel, Monday PR

BRĄZ:
- “By me – Porta KMI Poland”, Alert Media Communications

Custom Publishing
ZŁOTO:
- Biromaniak. Magazyn pracowników Grupy Żywiec - Grupa Żywiec

SREBRO:    
- Akademia Roca – Łazienka dostępna - Solski BM, Roca Polska, Fabric Studio
- Serwis specjalny 90-lecia powstania Lasów Państwowych - Publicon PR

Kategorie sektorowe

Technologia, IT, telekomunikacja:
SREBRO:
- „Sztuka Składania Historii powered by Intel” - Intel, Monday PR

BRĄZ:
- „Spotkajmy się SAMi – przywracamy spotkaniom prawdziwy sens” - Havas PR, Samsung Electronics Polska

Finanse
ZŁOTO:
- #12ZAWODNIK    - Bank Zachodni WBK, RED8

SREBRO:
- Program Rozwoju Eksportu Banku Zachodniego WBK - Bank Zachodni WBK, PR ZOOM bsc, Headlines Porter Novelli

BRĄZ:
- IQ = Innovation & Quality - Deutsche Bank Polska

Sektor spożywczy
SREBRO:
- „Przyjaciółka z Kalifornii” - People PR, California Prune Board

BRĄZ:
- Wargorr w Wedlu - 24/7Communication    
- Podaruj radość, czyli Świąteczna Trasa Ciężarówek Coca-Cola - Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants, Coca-Cola Poland Services

Kultura i media
ZŁOTO:    
- Young Arts Festival - Fundacja Young Arts

SREBRO:
- Komunikacja przejęcia TVN przez Scripps Networks Interactive - MSLGROUP, Scripps Networks Interactive    
- Weekend Otwarcia Europejskiej Stolicy Kultury Wrocław 2016 - Komunikacja Plus, Biuro Europejskiej Stolicy Kultury Wrocław 2016

Medycyna i zdrowie
ZŁOTO:
- HIVokryzja – Wyleczmy się - Fundacja Studio Psychologii Zdrowia, Planet PR

SREBRO:
- Atopowi Bohaterowie - Havas PR, Emolium/Sanofi

BRĄZ:
- „Suchość pochwy – problem powszechny i temat tabu” – Profile

Sport, turystyka, rekreacja
BRĄZ:
- „Reebok “poluje” na mikroinfluencerów” - Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants

Nieruchomości, budownictwo, dom i wnętrze
ZŁOTO:
- Kuchnia Spotkań IKEA - IKEA, Garden of Words, Grupa Kalicińscy.com, MEC, K2, Internet, Blue Ivy

SREBRO:     
- .KTW - niespodzianka pod „Spodkiem” - Imago Public Relations    
- „10 tysięcy pracowników, 10 tysięcy projektów klientów    Castorama Polska” - Made in PR

Przemysł, motoryzacja, transport, logistyka
ZŁOTO:
- „Czystsze powietrze dla wrocławian” - Komunikacja Plus, Kogeneracja z Grupy EDF

SREBRO:
- „Starcie Szlifierzy - Havas PR, 3M Poland

BRĄZ:
- Przewozy Regionalne kolejowym liderem podczas ŚDM 2016 - Komunikacja Plus, Przewozy Regionalne

NGO i sektor publiczny
ZŁOTO:
- Znani Zaginieni”- Fundacja ITAKA  Centrum Poszukiwań Ludzi Zaginionych - Dentsu Aegis Network Polska, Isobar Polska, Posterscope Polska

SREBRO:    
- “Open a door to Israel”- Partner of Promotion, Ambasada Izraela  

BRĄZ:
- „TworzyMY atmosferę” – Profile

Kategorie specjalne

Kreatywność:
ZŁOTO:
- Kuchnia Spotkań IKEA - "IKEA, Garden of Words, Grupa Kalicińscy.com, MEC, K2, Internet, Blue Ivy

Efektywność
ZŁOTO:
– „Znani Zaginieni” - Fundacja ITAKA – Centrum Poszukiwań Ludzi Zaginionych, Dentsu Aegis Network Polska, Isobar Polska, Posterscope Polska.

Dołącz do dyskusji: Rozdano Złote Spinacze 2016: najwięcej dla Havas PR, MSL Group, Komunikacja Plus i Garden of Words

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl