„Rozmowy w toku” codziennie ogląda 1,5 mln widzów. Tylko Polsat lepszy

„Rozmowy w toku” Ewy Drzyzgi od początku wiosennego sezonu śledzi codziennie 1,52 mln widzów, o 70 tys. mniej niż rok wcześniej. TVN w czasie emisji talk- show w rynku telewizyjnym zajmuje drugie miejsce za Polsatem.

mk
mk
Udostępnij artykuł:

„Rozmowy w toku” na antenie TVN oglądać można w dni powszednie o godzinie 15.55. W okresie od 11 do 25 lutego br. średnia widownia talk-show wyniosła 1,52 mln widzów. Przełożyło się to na 15,66 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 18,83 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.

W analizowanym okresie najchętniej oglądany odcinek programu wyemitowany został 22 lutego br. Przyciągnął on uwagę 1,73 mln osób.

W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. „Rozmowy w toku” straciły 70 tys. widzów. Wówczas talk-show TVN oglądało bowiem 1,59 mln osób, co przełożyło się odpowiednio na 17,47 proc. i 20,08 proc. udziału.

TVN w paśmie nadawania programu jest wiceliderem rynku. Pierwsze miejsce zajmuje Polsat z udziałem na poziomie 21,95 proc., emitujący w tym czasie „Wydarzenia”, „Prognozę pogody”, „Interwencję” oraz „Malanowskiego i partnerów”. Za TVN plasują się: TVP1 (8,96 proc.; liczne seriale fabularne, w tym „Moda na sukces”) oraz TVP2 (6,61 proc.; „Panorama kraj”, „Pogoda” i także seriale). Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej TVN także jest druga za Polsatem, ale trzecie miejsce zajmuje tutaj już jednak TVP2 przed TVP1.

Trzy topowe odcinki „Rozmów w toku”

Oglądalność programu na tle konkurencji

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kanały tematyczne lawinowo tracą przychody. Alarmujące dane z europejskiego rynku

Kanały tematyczne lawinowo tracą przychody. Alarmujące dane z europejskiego rynku

Dino będzie rekrutować do stacji paliw. "Budujemy nowoczesną sieć w całej Polsce"

Dino będzie rekrutować do stacji paliw. "Budujemy nowoczesną sieć w całej Polsce"

Znany nadawca redukuje 600 miejsc pracy

Znany nadawca redukuje 600 miejsc pracy

Kanał Canal+ Action poszerza zasięg

Kanał Canal+ Action poszerza zasięg

Big techy tworzą własne media. Chcą kontrolować narrację

Big techy tworzą własne media. Chcą kontrolować narrację

Kolejny dyrektor w telewizji wPolsce24. Z przeszłością w TVP

Kolejny dyrektor w telewizji wPolsce24. Z przeszłością w TVP