„Rozmowy w toku” ogląda codziennie 1,2 mln widzów

„Rozmowy w toku” Ewy Drzyzgi w obecnym sezonie ogląda 1,16 mln widzów, czyli prawie tyle samo co w analogicznym okresie rok wcześniej. TVN w czasie emisji talk-show zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

W okresie od 3 września do 16 października br. talk-show „Rozmowy w toku” oglądało średnio 1,16 mln widzów, co przełożyło się na 17,52 proc. udziału w grupie wszystkich widzów oraz 19,21 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.

Najchętniej oglądany odcinek programu wyemitowany został 13 września br. Przyciągnął on uwagę 1,58 mln osób.

Obecne odcinki „Rozmów w toku” notują podobne wyniki oglądalności, co te pokazywane w analogicznym okresie ub.r. Wówczas talk-show TVN oglądało bowiem 1,17 mln osób, co przekładało się odpowiednio na 17,66 proc. i 19,12 proc. udziału.

W paśmie nadawania programu TVN jest wiceliderem rynku telewizyjnego. Pierwsze miejsce zajmuje Polsat z udziałem na poziomie 21,95 proc., emitujący w tym czasie „Wydarzenia”, „Prognozę pogody”, „Interwencję” oraz „Malanowskiego i partnerów”. Za TVN plasują się: TVP1 (11,46 proc.; liczne seriale fabularne, w tym „Moda na sukces”) oraz TVP2 (7,18 proc.; „Panorama kraj”, „Pogoda” i także seriale). W grupie komercyjnej kolejność stacji jest taka sama.

„Rozmowy w toku” są emitowany w TVN w dni powszednie o godzinie 15.55.

Trzy topowe odcinki „Rozmów w toku”

  Oglądalność programu na tle konkurencji

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style