SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Rozstrzygnięcie kolejnej edycji Golden Arrow już wkrótce

Do 21 maja można zgłaszać prace do tegorocznej edycji największegokonkursu marketingu bezpośredniego 'Golden Arrow', organizowanegoprzez Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego (SMB) i VFPCommunications Ltd. Przewodniczącym jury tegorocznej edycjikonkursu będzie Łukasz Wejchert z ITI.

Zgłaszane do konkursu Golden Arrow prace rywalizują ze sobą w 15kategoriach odpowiadającym różnym aspektom komunikacjibezpośredniej:
1. Wysyłka bezpośrednia
2. Program lojalnościowy
3. Promocja sprzedaży
4. Experiental marketing
5. Marketing internetowy
6. Marketing mobilny
7. Telemarketing
8. Direct Response Advertising (m.in. prasa, TV,)
9. Kampania zintegrowana
10. Non-Profit
11. Golden Arrow Design - kategoria oceniająca prace wyjątkowe podwzględem poziomu kreatywności i atrakcyjności warstwywizualnej
12. Golden Arrow Open - kategoria dla wszystkich wyjątkowychkampanii lub pojedynczych prac trudnych do zakwalifikowania
13. Salon Odrzuconych - kategoria oceniająca kampanie, którezostały przedstawione klientom, jednak nie zostały przez nichzaakceptowane

W jury konkursu zasiądą przedstawiciele marketerów inajwiększych agencji marketing services. Ogłoszenie wynikówKonkursu oraz rozdanie nagród nastąpi podczas gali, która odbędziesię 20 czerwca w Fabryce Trzciny.
W związku z połączeniem konkursów - 'Boomerang' organizowanegoprzez Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego oraz 'ZłotejStrzały' VFP Communication - w jedną imprezę, na gali wręczonyzostanie dodatkowo Boomerang dla Najlepszego MarketeraBezpośredniego Roku 2007.

Statuetką Boomeranga mają być wyróżniane firmy aktywniewykorzystujące narzędzia marketingu bezpośredniego i wspierającerozwój branży.

Dołącz do dyskusji: Rozstrzygnięcie kolejnej edycji Golden Arrow już wkrótce

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl