Rozum i serce reklamują obniżkę cen neostrady (wideo)

W najważniejszych mediach rozpoczęła się kampania reklamujące niższe ceny neostrady TP. Akcję – opartą na motywie rozumu i serca – przygotowały firmy Publicis i Mediaedge:cia.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Ruszająca właśnie kampania neostrady reklamuje jej niższe ceny, które Telekomunikacja Polska wprowadziła z początkiem października (więcej na ten temat). Głównej role w spotach odgrywają Serce i Rozum – animowanie postaci, które występują w reklamach TP od połowy br. (więcej na ten temat). W bieżącej kampanii zastanawiają się, czy dostęp do internetu był w Polsce kiedykolwiek tańszy niż obecnie w ramach neostrady.

Akcja reklamowa obejmuje telewizję (wybrane kanały z oferty TVP, TVN, Polsatu i At Mediów), radio (RMF FM, Radio ZET, Radio Eska), prasę (dzienniki i tygodniki) oraz BTL (bankomaty i plakaty w miejscach publicznych, m.in. w urzędach pocztowych). Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Publicis, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mediaedge:cia.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów