SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Run Warsaw 2007

Skuteczna komunikacja online - Run Warsaw 2007 (case study FireFlyCreation).

Skuteczna komunikacja online - Run Warsaw2007


Podstawowe informacje o projekcie

1.Klient: Nike Poland
2.Nazwa projektu: Run Warsaw 2007
3.Typ projektu: Strona internetowa z możliwością rejestracji,kampania on-line
4.Świadczone usługi:
a.Projekt strony i html
b.Pomysł na kampanię i projekt
c.Zarządzanie projektem
d.Usługi copy-writerskie dot. zawartości strony
e.Dedykowane aplikacje
f.Komunikacja z użytkownikami serwisu poprzez mailingi
5.Media: Internet

1. Cele i założenia

Cele komunikacji on-line Run Warsaw:

1.Poinformowanie mieszkańców Wraszawy o wydarzeniu i zaproszenieich do wzięcia w nim udziału.
2.Zebranie większej liczby uczestników niż przed rokiem (10.000osób).
3.Stworzenie oryginalnego i atrakcyjnego wyglądu serwisu,odzwierciedlającego nowoczesny charakter marki.

2. Realizacja projektu

W 2007 roku zapewniliśmy projektowi Run Warsaw pełną komunikacjęon-line - począwszy od strony internetowej poprzez komunikacjęe-mail, aż po kampanię.

A. Wstępna strona z możliwością rezerwacji koszulki i numeruoraz rejestracja on-line,
B. Strona finalna oraz kampania on-line,
C. Po zakończeniu Run Warsaw - wyszukiwarka wyników i zdjęćuczestników biegu.


A. Wstępna strona i rejestracja on-line

Zaprojektowaliśmy stronę internetową zgodną z pomysłem off-linezaproponowanym przez agencję ATL G7. Slogan brzmiał "Jeden bieg,tysiące powodów". Hasło wyrażało komunikat, że każdy może wziąćudział w biegu z własnych, indywidualnych powodów. Pomysł byłzrealizowany z wykorzystaniem postaci rysowanych komiksową kreskąPrzemka Truścińskiego,,z których każda miała swoją historię iunikalny powód, aby pobiec.

15 maja uruchomiono stronę wstępną:

- Możliwe stało się zarejestrowanie on-line.
- Użytkownicy mogli wybrać i zarezerwować swój własny numerstartowy oraz koszulkę do biegu.
- Możliwe stało się wysyłanie przyjacielom za pomocą e-mailazaproszenia do wzięcia udziału w biegu.


Strona miała ten sam kreskówkowy charakter, co informacjeoff-line.

fure


B. Strona docelowa i kampania on-line

31 lipca uruchomiona została docelowa wersja strony, zawierającakompletne informacje na temat biegu i towarzyszących mu imprez.Projekt strony imitował strony komiksu, z narracją w menu - odstartu do mety.

Aby położyć nacisk na wielość powodów wzięcia udziału w biegudaliśmy użytkownikom możliwość podzielenia się swoimi motywacjami(poprzez wpisywanie ich za pomocą dedykowanej do tego aplikacji) -wybranych 100 zostało opublikowanych on-line.
Historie kreskówkowych bohaterów zostały wzbogacone o ciekawąanimację.
Strona zawierała kompleksową informację o biegu - praktycznie byłoto jedyne miejsce z tak szczegółowymi danymi - mapkami, trasamibiegu, regulaminami itp., również z możliwością drukowania.
Na stronie wprowadzone zostały dodatkowe elementy:

o Prezentacja produktów Nike Running
o Propozycje ćwiczeń
o Promocja projektu Ścieżki Biegowe (Running Paths).
o Informacja o rywalizacji pomiędzy pracownikami działów sportowychpopularnych stacji radiowych i gazet w konkursie Nike Plus wraz zprezentacją zmieniających się co tydzień ilości kilometrów jakieprzebiegli dziennikarze.


Kampania on-line została oparta o postaci użyte w kampanii off-lineoraz na stronie internetowej. Komiksowy efekt został wzmocnionypoprzez animację.


C. Po zakończeniu Run Warsaw - wyszukiwarkawyników

8 października, dzień po imprezie, została uruchomiona ostatniai końcowa sekcja strony www.runwarsaw.pl - sekcja "Meta" zaplikacją słuzącą do wyszukiwania wyników i zintegrowaną galeriązdjęć.

Moduły sekcji "Meta":

- Poprzez umieszczenie swojego imienia, nazwiska i / lub numerustartowego użytkownicy mogli odnaleźć swój wynik, oraz 10 zdjęćukazujących moment zbliżania się i przekraczania linii mety w tejchwili. Na kilku z tych zdjęć na pewno można było odnaleźć swojąsylwetkę.
- Ogólna galeria składała się ze 150 najbardziej interesującychzdjęć.
- Użytkownicy mogli również obejrzeć i pobrać 3 filmy ukazującemoment przygotowania do biegu, jego przebieg oraz wywiady zuczestnikami.


4. Sukces kampanii

Spójne kampania off-line i on-line z kreatywnymi i nowoczesnymiwizualizacjami oraz regularnie aktualizowane aplikacje on-linespowodowały wysoką liczbę uczestników w Run Warsaw 2007 - ponad 18tysięcy osób.

Run Warsaw 2005 i 2006

Strona poświęcona Run Warsaw 2005 została oparta na naszymautorskim pomyśle użycia czarno-białych zdjęć zabudowy i pomnikówWarszawy na żółtym tle (kolor żółty był głównym kolorem kampaniioff-line). W 2006 użyliśmy innego pomysłu - wykorzystaniazmieniającego się tła zainspirowanego różnymi typami nawierzchni,po których można biegać: asfalt, żwir, płyta chodnikowa, piach,tartan, trawa itp. Na tych nawierzchniach umieściliśmy informacjedotyczące wydarzenia. Na każdej ze stron była inna kompozycja,dopasowana do typu nawierzchni, na którą było stylizowane jejtło.
Cechy charakterystyczne obu ustron:
Regularnie aktualizowane i dynamiczne => adresowane do ludziaktywnych, młodych duchem.
Niezwykłe i inspirujące => odnoszące się do kreacji ATL.
Interaktywne => korzystające z możliwości jakie dajeInternet.
Ciekawe graficznie, aktualizowane animacje i rozwiązania =>przedstawiające Nike jako odważną i kreatywną firmę.

Każda strona była wspierana przez kampanię on-line.

Dołącz do dyskusji: Run Warsaw 2007

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl