Rusza kampania Kenwood z udziałem Michela Morana

W kwietniu wystartuje kampania reklamowa marki sprzętu kuchennego Kenwood (De’Longhi Polska) z udziałem Michela Morana, kucharza i jurora programu „Masterchef junior” w TVN. Za przygotowanie i realizację działań odpowiadają agencje Maxus i Prospero Film Media.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Rusza kampania Kenwood z udziałem Michela Morana

O tym, że Michel Moran został ambasadorem marki Kenwood, serwis Wirtualnemedia.pl informował kilkanaście dni temu.

W ramach współpracy z kucharzem powstanie limitowana seria produktów sygnowanych przez znanego restauratora. Zaplanowano także szeroką kampanię promocyjną w prasie, internecie, działania trade marketingowe w punktach sprzedaży oraz liczne cross promocje i wydarzenia specjalne z udziałem gwiazdy. Działania reklamowe wsparte zostaną aktywnościami public relations.

Kampania z udziałem Michela Morana to pierwsza tak szeroka akcja wykorzystująca wizerunek znanej osoby w działaniach marketingowych firmy. - Wybór Michela Morana na ambasadora marki był dla nas wyborem bardzo naturalnym. Profesjonalizm, talent, otwartość  i serdeczność Michela idealnie wpisują się w wartości reprezentowane przez Kenwood - wylicza Jakub Gawroński, dyrektor marketingu w De’Longhi Polska. - Liczę na to, że współpraca z tak wybitnym szefem kuchni przełoży się na wyniki sprzedażowe i wzmocni wizerunek Kenwooda jako marki premium przyjaznej użytkownikowi - dodaje Gawroński.

Działania PR-owe już wystartowały, prowadzi je agencja Prospero Film Media. W kwietniu ruszy kampania reklamowa w internecie, prasie oraz telewizji (billboardy sponsorskie przy castingach do „Masterchefa” w TVN). Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Maxus.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online