Rusza platforma Tv.tvnmedia.pl - nowy projekt TVN Media dla marketerów

Wystartowała platformą Tv.tvnmedia.pl prowadzona przez biuro reklamy TVN Media o roli telewizji w komunikacji marketingowej. Na początku 2017 roku TVN zorganizuje ogólnopolską konferencję branżową.

lb
lb
Udostępnij artykuł:

Celem projektu Tv.tvnmedia.pl jest rozpoczęcie branżowej dyskusji na temat roli telewizji w nowoczesnej komunikacji marketingowej. Start platformy przypada na Światowy Dzień Telewizji.

- Dziś programy można oglądać na różnych nośnikach - w TV, na smartfonie, tablecie czy laptopie. Ale to nadal stacje telewizyjne tworzą najlepszy kontent, który następnie pojawia się na wielu platformach - podkreśla Marcin Bogłowski, dyrektor działu badań i rozwoju produktu reklamowego w TVN Media. - Dobre programy tworzą silną emocjonalną więź z widzem. Tak bliskiej relacji nie wytwarza żadne inne medium. To nasza kluczowa przewaga w komunikacji marketingowej - dodaje.

Na portalu branżowym pojawią się analizy dotyczące m.in. wpływu nowych technologii i treści na telewizję, a także na temat reklamy online i reklamy telewizyjnej. Projekt można także śledzić na Facebooku i Instagramie.

- To zupełnie nowy pomysł na polskim rynku. Jak dotąd w naszym kraju nie było platformy, która prezentowałaby i porządkowała wiedzę o efektywności telewizji. Nie ma też przestrzeni, w której może toczyć się dyskusja na ten temat. Dziś, w Światowym Dniu Telewizji, biuro reklamy TVN Media, jako lider rynku reklamowego w Polsce, wychodzi z nową inicjatywą i zaprasza marketerów do analizy roli telewizji w efektywnej komunikacji marketingowej - mówi Piotr Tyborowicz, członek zarządu TVN i dyrektor biura reklamy TVN Media.

Uruchomienie platformy jest pierwszym krokiem w nowej strategii biura reklamy TVN Media, której celem jest rozpoczęcie debaty na temat pozycji telewizji w nowoczesnej strategii komunikacyjnej oraz odpowiednie wykorzystanie rozwiązań cyfrowych, w które również inwestuje Grupa TVN (oferta multiscreen, usługi brokerskie Premium Digital oraz MCN na YouTube poprzez zakup Gamellon).

W ramach nowo otwartego projektu TVN Media będzie organizować ogólnopolską konferencję, podczas której w debatach wezmą udział reklamodawcy i eksperci medialni. Wydarzenie zaplanowano na pierwszy kwartał 2017 roku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online