SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Polski „Vogue” uruchamia oficjalne profile na Facebooku i Instagramie

Wystartowały oficjalne kanały komunikacji polskiej edycji magazynu „Vogue” na Facebooku i Instagramie. Spółka Visteria, będąca wydawcą pisma, szykuje się do premiery pierwszego wydania, ale nie ujawnia żadnych szczegółów.

Article

Oprócz sesji zdjęciowych i zapowiedzi kolejnych wydań, na profilach publikowane będą fotografie obrazujące kulisy pracy redakcji. Na Instagramie pojawiło się już zdjęcie z asystentką działu mody Martą Zaczyńską, prezentujące sesję zdjęciową, która trafi do pierwszego numeru pisma.

- Kiedy polski „Vogue” pojawi się w kioskach? I kiedy wystartuje Vogue.pl? Tego jeszcze nie mogę zdradzić. Mogę tylko powiedzieć, że niedługo (i to serio serio). Za to zupełnie oficjalnie donoszę, że dziś wystartowały nasze profile na Facebooku i Instagramie. Zapraszam wszystkich serdecznie do polubienia i śledzenia - będziemy wrzucać fajne archiwalne materiały, ciekawostki z życia redakcji, zdjęcia z sesji, zajawki tekstów, które pojawią się niebawem na www i w papierze - informuje Hanna Rydlewska, szefowa działu reportaż w "Vogue'u".

Dwujęzyczna strona internetowa Vogue.pl ma wystartować równocześnie z polską wersją pisma. Pokieruje nią jako wydawca Hanna Rydlewska. Ostatnio była ona szefową newsroomu Gazeta.pl, a w przeszłości m.in. wicenaczelną portalu naTemat.pl.

Wydawca nie ujawnia żadnych informacji związanych z datą premiery „Vogue Polska”. Skład redakcyjny jest już zamknięty, cały czas trwa intensywna praca nad pierwszym numerem, który zadebiutuje w 2018 roku.

Licencja na wydawanie polskiej wersji pisma została udzielona przez Condé Nast International na pięć lat spółce Visteria. Po upływie tego czasu może być - na wniosek firmy - przedłużona. Wydawcą polskiej edycji „Vogue’a” jest Katarzyna Kulczyk.

Redaktorem naczelnym magazynu jest Filip Niedenthal, a jego zastępczynią - Joanna Lorynowicz, długoletnia wicenaczelna „Twojego Stylu”. Dyrektorem artystycznym został Łukasz Aksamit (ostatnio „Glamour”, w przeszłości był także szef artystyczny magazynów „A4” i „Viva! Moda”), działem kultury pokieruje natomiast Anda Rottenberg (kuratorka sztuki, w latach 1993-2001 dyrektor Galerii Sztuki Zachęta).

Szefową działu mody została Daniela Agnelli (redaktorka i konsultantka zajmująca się modą - była m.in. dyrektor mody w arabskiej wersji „Vogue’a”), która poprowadzi go we współpracy ze stylistką Karoliną Gruszecką (wcześniej m.in. w „Elle”). Za dział urody ma odpowiadać Katarzyna Straszewicz.

Magazyn ukaże się w nakładzie 160 tys. egz. Dyrektor zarządzającą wydawnictwa została Justyna Markiewicz, dotychczas wicedyrektor w Zachęcie - Narodowej Galerii Sztuki, natomiast działem reklamy pokieruje Monika Wdowiak, była dyrektor reklamy w wydawnictwie Marquard Media Polska.

W listopadzie ub.r. Visteria opublikowała na facebookowym profilu ankietę dla użytkowników, która miała pomóc w ustaleniu ceny magazynu. Czytelnikom w formie sondażu dano do wyboru trzy opcje ceny magazynu: 14,90 zł, 16,90 zł i 19,90 zł. Pytano także, ile pieniędzy miesięcznie czytelniczki wydają na inne kobiece pisma i proszono o wskazanie ich tytułów. Która cena ostatecznie zostanie wybrana, tego na razie nie wiadomo. Jednakże podczas wrześniowego spotkania przedstawicieli domów mediowych z wydawcą, zapewniano, że cena pisma nie będzie zaporowa.

 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Polski „Vogue” uruchamia oficjalne profile na Facebooku i Instagramie

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Babcia Mówi
Jeżeli teraz Vogue uruchamia oficjalny profil fb to na jakim profilu fb zamieścili jesienią ankietę? Fejkowym?
8 1
odpowiedź
User
KOCIO
Dlaczego tak mało komentarzy ?... czy temat VOGUE .. nie kreci ? ... przykurzony ? ... dlaczego tak cicho .... szkoda :-( ....
3 1
odpowiedź
User
bla
Dlaczego tak mało komentarzy ?... czy temat VOGUE .. nie kreci ? ... przykurzony ? ... dlaczego tak cicho .... szkoda ....
No ale o czym tu dyskutować, co komentować? że profile w portalach społecznościowych mają? to dobrze, niech mają. ja też mam :) Jak się ukaże pierwszy numer polskiej edycji, ruszą dyskusje. A może temat VOGUE w ogóle ludzi w Polsce nie kręci, poza jakąś grupką, która na tym chce zarobić? moment na wejście Vogue do Polski był dawno, ale przespano sprawę.
5 0
odpowiedź
User
Karol K
Dlaczego tak mało komentarzy ?... czy temat VOGUE .. nie kreci ? ... przykurzony ? ... dlaczego tak cicho .... szkoda ....


Drogi KOCIO,
weź se młocio
puknij się w makówkę, którą masz za główkę
2 3
odpowiedź
User
selective
Nie wróżę powodzenia temu tytułowi - takich gazet jest całe mnóstwo a większość prezentowanych treści znajdziemy w internecie.
Chwalą się, że za reklamę u nich trzeba będzie zapłacić nawet 280tyś zł - fajnie, ale skoro tak na tym zarabiają to może cenę niech obniżą za numer? Bo mnie jako potencjalnego nabywcę średnio interesuje ile te darmozjady zarobią.
2 0
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing
przesuń do góry