WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

Koniec TV.Disco i Mjuzik.tv. Czas na 4fun Fit&Dance i 4fun Hits

Ruszają stacje 4fun Hits oraz 4fun Fit & Dance. Bogusław Linda głosem kampanii (wideo)

2015-06-24 A A A KOMENTARZE: 2 FORUM DRUKUJ POLEĆ

Grupa 4fun Media ujednolica marki swoich kanałów muzycznych. 25 czerwca br. stacja TV.Disco zmieni się w 4fun Fit&Dance, a Mjuzik.tv w 4fun Hits. Rebrandingowi towarzyszy kampania reklamowa, której głosem jest Bogusław Linda.

Ruszają stacje 4fun Hits oraz 4fun Fit & Dance. Bogusław Linda głosem kampanii (wideo)

Dzięki tym zmianom pod marką 4fun, obecną na rynku od 11 lat, nadawać będą wszystkie trzy stacje muzyczne spółki. Na antenie 4fun TV słuchać będzie można nowych klipów, 4fun Hits emitować będzie zarówno nowe utwory jak i przeboje, których nie gra już główna stacja. Z kolei w ramówce 4fun Fit&Dance znajdą się teledyski idealne do ćwiczeń i klipy imprezowe.

Oferta programowa trzech stacji składać się będzie prawie wyłącznie z teledysków, a klipy zapowiadać będą gwiazdy. Na antenie 4fun TV będzie można obejrzeć też np. program „Zostań Gwiazdą fejsa i TV”, w którym pojawią się zapowiedzi teledysków nadesłane przez widzów i ich dedykacje.

- Wykorzystując 4Fun App - najbardziej zaawansowaną aplikację second screen połączoną z trzema kanałami telewizyjnymi oraz siłę social mediów stworzyliśmy pierwszą na polskim rynku telewizje społecznościową - mówi Rafał Baran, od maja br. prezes 4fun Media, który odpowiada za rebranding.

Rebranding stacji 4fun Media wspiera kampania reklamowa realizowana pod hasłem „Najlepsza muzyka do wyboru”. Wziął w niej udział karzeł Dandris, a w spotach pojawia się głos Bogusława Lindy. Działania obejmują telewizję, radio, kina i internet.

Pomysłodawcami kampanii są Rafał Baran oraz Jarek Janas, dyrektor kreatywny 4fun Media. Reżyserem spotów jest Łukasz Murgrabia, a ich produkcją zajęła się firma Tank Production. Media do kampanii zakupił dział marketingu 4fun Media.

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w maju br. średni udział 4fun TV w rynku wyniósł 0,15 proc., Mjuzik.tv - 0,03 proc., a TV.Disco - 0,02 proc. (więcej na ten temat).

Autor: pp

Wiecej informacji: 4fun Hits, 4fun Fit & Dance, Bogusław Linda, TV.Disco, Mjuzik.tv, 4fun Media

Komentarze (2) Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Praca - WirtualneMedia