SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

"Ryż gotowy na wszystko" w kampanii deserów Belriso

Pod hasłem "Ryż gotowy na wszystko" wystartowała kampania deserów Belriso należącej do spółki Zott Polska.

Article

Celem kampanii jest zwiększenie sprzedaży oraz zakomunikowanie nowych opakowań deserów Belriso, na których pojawiły się postaci ryżowych celebrytów.

W ramach kampanii powstało sześć spotów, w których występują mali bohaterowie z opakowań. Ich tematem są zbliżające się mistrzostwa piłkarskie w Rosji oraz aktywacja konkursowa. Na spoty można głosować na stronie: belrisogotowenawszystko.pl.

Do wygrania są Ręczniki Belriso, torby termiczne, 10 iPadów oraz nagroda dodatkowa TV Samsung z konsolą PS4.

Animowane spoty można zobaczyć na platformach społecznościowych Facebook, YouTube, a także na platformach VOD – Polsat, TVN oraz Onet.  

Kampania potrwa do 17 czerwca.

Kreację kampanii przygotowała agencja Washing Machine, która wykonała również animowane spoty, Landing Page kampanijny oraz zaprojektowała nowy serwis belriso.pl. Agencja została wybrana w drodze przetargu i pełni obecnie rolę strategiczno-kreatywnego partnera marki Belriso.

Designem postaci oraz nowych opakowań zajęła się agencja Flov. Media zaplanował dom mediowy Carat.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: "Ryż gotowy na wszystko" w kampanii deserów Belriso

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing