SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

„Rzeczpospolita” tworzy nowy analityczny dodatek dla specjalistów

„Raport Rzeczpospolitej” to nowy wysokospecjalistyczny dodatek do „Rzeczpospolitej”, przeznaczony dla profesjonalistów z dziedziny prawa i ekonomii - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. „Raport” będzie ukazywał się dwa razy w miesiącu, począwszy od 10 stycznia.

Bogusław Chrabota, redaktor naczelny „Rzeczpospolitej”, fot.polsat Article

W cyklicznym „Raporcie Rzeczpospolitej” dwa razy w miesiącu prawnicy, ekonomiści i przedsiębiorcy dostaną obszerną informację na temat wybranego obszaru prawa i ekonomii. Pierwsze wydanie dodatku, dotyczące prognoz ekonomicznych na 2018 rok będzie dostępne 10 stycznia, a kolejne na temat prawa wodnego 25 stycznia.

Wydanie „Raportu” poświęcone zagadnieniom ekonomicznym ma się ukazywać w pierwszej połowie, a to poświęcone zagadnieniom prawnym w drugiej połowie każdego miesiąca. Będzie dostępne tylko dla prenumeratorów gazety.

- Tworząc raporty chcemy wykorzystać pełen potencjał wszystkich działów naszej redakcji i przekazać naszym Czytelnikom kompleksową wiedzę na temat ważnych wydarzeń prawnych i gospodarczych. Analizując ważne zmiany prawne, chcemy też pokazać ich kontekst ekonomiczny, zagraniczny czy społeczno-polityczny. Ważnym elementem jest też analiza przyszłości. Chcemy opisywać nie tylko to co zostało już uchwalone przez parlament i wchodzi w życie, ale również to co jest planowane w bliższej i dalszej przyszłości, co siedzi w głowach polityków. Słowem - Czytelnik otrzyma pełen pakiet wiedzy na dany temat od A do Z - mówi Wirtualnemedia.pl Tomasz Pietryga, zastępca redaktora naczelnego „Rzeczpospolitej” i pomysłodawca projektu.

W wydawanej przez Gremi Media „Rzeczpospolitej” pod koniec grudnia ubiegłego roku wprowadzono kilka zmian - odświeżono layout, zmieniono kolejność działów, zaś strony ekonomiczne znowu mają zielone oznaczenia i paginy.

- Zmiany, które wprowadzamy, zostały skonsultowane i głęboko przemyślane. Zmieniliśmy kolejność działów, poprawiliśmy ułożenie kolumn. Publicystyka jest lepiej związana z częścią newsową i analityczną. Udoskonalamy ekonomikę prezentowania tekstu, ekspozycję grafiki, na koniec - wracamy do dobrych tradycji kolorystycznych gazety (dział ekonomii powraca do koloru zielonego) - wyliczył redaktor naczelny dziennika, Bogusław Chrabota.

Od początku tego roku „Rzeczpospolita” zdrożała - o 30 groszy więcej kosztują wydania od poniedziałku do czwartku, a o 40 groszy – piątkowe i sobotnio-niedzielne.

Według danych ZKDP w październiku ub.r. średnia sprzedaż ogółem „Rzeczpospolitej” wynosiła 47 678 egz. w wersji tradycyjnej,  a 11 183 egz. w wersji elektronicznej.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Rzeczpospolita” tworzy nowy analityczny dodatek dla specjalistów

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Dramat
Bezsensu, kolejny ciekawy dodatek, którego nie mogą kupić czytelnicy, którzy nie chcą być uwiązani prenumeratą
11 0
odpowiedź
User
Szkoda Rzeczpospolitej
Będzie jak z Polityką Insight. Nikt tego nie prenumeruje, a na pewno nie płaci za to, ale nie ma jak sprawdzić toteż wydawca szczyci się poważnym think rankiem :)

Opinie Wawrzyńca Smoczynskiego czy innych gnojkow namaszcznych przez starych komuchow, na pewno są brane pod uwagę przy podejmowaniu strategicznych decyzji :))
11 2
odpowiedź
User
Były czytelnik
Na razie dziś mam 6 stron ekonomii zamiast jak dawniej 16. I mniej stron prawnych, chociaż to może lepiej, bo ich jakość spadła na łeb na szyję. Można chrzanić o jakichś raportach, ale gazeta coraz gorsza, coraz uboższa i coraz droższa.
8 0
odpowiedź
User
Rzepak
Boże, co oni plotą? Ekonomika prezentowania tekstów? Czyli de facto oszczędności na tekstach i jakości. I przekazywanie kompleksowej wiedzy w dodatku? Tej, którą codziennie widać na łamach? Nawet granice reklamy i autopromocji powinny mieć coś wspólnego z rzeczywistością i zdrowym rozsądkiem. Czy w tym samolocie leci jakiś pilot?
7 0
odpowiedź
User
egon
do byłego czytelnika: jak jesteś byłym czytelnikiem, to skąd masz taką skrupulatną wiedzę, co ile w Rzepie ma stron. Dziwne troszeczkę
0 2
odpowiedź
User
@egon
To proste. Zaczynasz dzień od kawy na Jerozolimskich. Bierzesz wyłożone w kawiarni gazety (bierzesz za darmo), przeglądasz. I widzisz, że jest coraz gorzej.
5 0
odpowiedź
User
Beata arend
Przez ostatnie lata na stronach prawnych rzeczpospolitej nie wiele się działo panowała dziwna stagnacja. Dobrze ze po zmianach kadrowych przyszła tez nowa jakość.
Raporty zapowiadają się ciekawie w gazecie o takim potencjale. To dobrze bo czytelnicy od czasu do czasu potrzebują czegoś nowego
0 6
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing