Wszystkie pozycje zawierają najbardziej aktualne przepisy z najnowszymi zmianami w prawie wraz z komentarzami ekspertów, którzy przybliżają praktyczne aspekty opisywanych aktów prawnych. Ponadto czytelnicy otrzymają taryfikator mandatów czy mapę odcinków z urządzeniami rejestrującymi prędkość.
- Dodatki wspierają wizerunek dziennika jako eksperta w dziedzinie zagadnień prawno-podatkowych. „Rzeczpospolita” każdego dnia na swoich łamach porusza tematy związane z prowadzeniem biznesu, ze szczególnym uwzględnieniem kwestii prawnych. Treści zostały opracowane w taki sposób by każdy, bez względu na to czy prowadzi jednoosobowe przedsiębiorstwo czy jest specjalistą w dużej korporacji mógł odnaleźć wszystkie potrzebne informacje i zastosować je w praktyce - mówi Dariusz Bąk, prezes spółki Gremi Business Communication, wydawcy „Rz”.

Cena dziennika z płytą CD wynosi 5,99 zł, natomiast wydania „Rzeczpospolitej” z książkami kosztują 8,99 zł. Prenumeratorzy otrzymają płytę CD 11 stycznia, a książki trafią jedynie do osób, które wykupiły prenumeratę Plus w dniach 12, 13 i 14 stycznia br.
Sprzedaż wydań wspiera kampania reklamowa w telewizji (TVP1, TVP2, TVP Info, TVN i Polsat), radiu (Radio ZET) oraz autopromocja w „Rzeczpospolitej”. Za planowanie mediów odpowiadają Zenith Optimedia oraz dział marketingu wydawnictwa. Kreację przygotowała agencja Jamel.
Z danych ZKDP wynika, że w październiku ub.r. średnia sprzedaż ogółem „Rzeczpospolitej” wynosiła 54 971 egz.











