SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Saatchi & Saatchi Poland wygrała przetarg Tyskiego

Agencja Saatchi & Saatchi Poland wygrała przetarg na kompleksową obsługę reklamową piwa Tyskie (produkowanego przez Kompanię Piwowarską). W finale pokonała Young & Rubicam.

W finałowym etapie przetargu spotkały się Saatchi & Saatchi Poland i Young & Rubicam, natomiast po wcześniejszych odpadły m.in. Scholz & Friends Warszawa i Ogilvy & Mather. Ogółem w przetargu, podzielonym na trzy etapy i trwającym 2,5 miesiąca, brało udział sześć agencji.

- Saatchi & Saatchi oraz Young & Rubicam w ostatnim etapie sprostali bardzo wymagającym wyzwaniom strategicznym i kreatywnym, a także harmonogramom. Z punktu widzenia klienta, ostatni etap przetargu był bardzo komfortowy - otrzymaliśmy dwie silne propozycje, spośród których mogliśmy dokonać bezpiecznego wyboru - komentuje Mateusz Zaremba, dyrektor marki Tyskie w Kompanii Piwowarskiej.

Saatchi & Saatchi Poland będzie zajmować się kompleksową obsługą Tyskiego w zakresie strategii i kreacji, zarówno w ATL-u, jak i internecie.

Poprzednio odpowiadała za to agencja Grey Group Poland, która w maju br. wspólnie z Kompanią Piwowarską zdecydowała się nie brać udziału w przetargu (więcej na ten temat).

W ostatniej kampanii Tyskiego, prowadzonej w sierpniu br., promowany był BeerFest (zobacz szczegóły).

W I połowie br. cennikowe wydatki reklamowe (bez internetu) Kompanii Piwowarskiej wyniosły 75,9 mln zł (przeczytaj o tym więcej).

Dołącz do dyskusji: Saatchi & Saatchi Poland wygrała przetarg Tyskiego

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
pavv
Lekko nie będzie przekonać resztkę konsumentów, że KP produkuje piwo, a nie napój piwopodobny o smaku identycznym ze smakiem piwa.
odpowiedź
User
borek
Saatchi nie takie rzeczy opychało
odpowiedź
User
Mradar
beda krzykliwe hasła, skaczace błazny i zmrozone butelki w kazdm przekazie reklamowym. a produkt po otwarciu smakuje jak woda z pisuaru zabarwiona żółcia wołową. Marketingu prowadź nas nieswiadomych konsumentów.
odpowiedź