SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

SalesTube z obsługą LPP w killkunastu krajach

Agencja SalesTube (Group One) rozpoczyna współpracę z firmą odzieżową LPP (właściciel takich marek, jak Cropp, Reserved, Sinsay) - dostarcza i wdraża technologię Google Marketing Platform, przeprowadza szkolenia oraz zajmuje się realizacją działań z zakresu programmatic dla marek Reserved i Sinsay na kilkunastu rynkach w Europie.

- Głównym kryterium wyboru partnera biznesowego było ogromne doświadczenie zespołu w obszarze technologii oraz e-commerce. Szukaliśmy teamu, który nie tylko pomoże nam wdrożyć technologię Google Marketing Platform, ale przede wszystkim pokaże nam, jak wykorzystać potencjał tego narzędzia do optymalizacji komunikacji z klientami na obsługiwanych przez nas w Europie rynkach. To właśnie SalesTube zaprezentował nam zespół i strategię, która współgra z naszymi planami - komentuje Marek Pełszyński, head of analytics Reserved omnichannel.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

W ramach współpracy, SalesTube zajmuje się dostarczaniem i pełnym wdrożeniem technologii Google Marketing Platform, pomocą w realizacji i optymalizacji działań na platformie, ujednoliceniem zakupu, pomiarem mediów w narzędziach GMP, edukacją zespołów in-house klienta oraz przeprowadzeniem kampanii display & video 360 na kilkunastu rynkach europejskich.

Umowa została zawarta na czas nieokreślony.

Dołącz do dyskusji: SalesTube z obsługą LPP w killkunastu krajach

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl