Saturn reklamuje 50 rat na 50 lat

Ruszyła kampania reklamowa sieci Saturn z okazji 50-lecia jej obecności w Europie. Akcję - prezentującą sprzęt dostępny w 50 ratach po 0 proc. - przygotowały firmy Young&Rubicam i Redblue.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Prowadzona od początku listopada kampania sieci Saturn ma charakter wizerunkowo-sprzedażowy. Z jednej strony akcja podkreśla 50-lecie obecności w Europie tej sieci, mając na celu odświeżenie jej wizerunku. Ponadto kampania informuje o produktach dostępnych w ramach jubileuszowej promocji Saturna: 50 rat po 0 proc.

grafika

Kreacja kampanii w dość przewrotny sposób nawiązuje do claimu Saturna: „Żer dla skner”. W reklamach występują młodzi, atrakcyjni ludzie, którzy pokazują swoje namiętne, pożądliwe uczucia do sprzętu dostępnego w tej sieci.

grafika

Akcja reklamowa - zaplanowana do końca br. - obejmuje telewizję (TVN, TVN 24, TVP, Polsat), radio (Trójka, Radio ZET, RMF FM, Radio Eska, Eska Rock, TOK FM), internet, outdoor (m.in. backlighty) oraz materiały POS (m.in. gazetki promocyjne). Kreacją kampanii oraz produkcją spotów telewizyjnych, radiowych i sesją fotograficzną zajęła się agencja reklamowa Young&Rubicam, a materiały drukowane przygotowała firma Redblue, niemiecka agencja wewnętrzna holdingu Media Saturn.

grafika

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa