„Technologia tak ma!” w roli głównego hasła reklamowego sieci sklepów RTV/AGD Saturn zastępuje „Żer dla skner”, który był wykorzystywany przez kilka ostatnich lat. Nowy slogan jest adaptacją niemieckiego hasła „Sooo! Muss Technik!”. - Ma podkreślać kluczowe kompetencje Saturna: całkowite poświęcenie się najnowszym osiągnięciom techniki w branży elektroniki użytkowej i dostarczanie klientom najnowszych technologii, które czynią życie łatwiejszym i przyjemniejszym - tak nowe hasło opisuje Daria Perzyna, marketing manager sieci Saturn.
Kampania Saturna wprowadzająca hasło „Technologia tak ma!” wystartowała na początku maja od etapu teaserowego, w ramach którego na portalu Onet.pl pojawiły się banery z napisami „Technologia tak ma działać!”, „Technologia tak ma bawić!” i „Technologia tak ma cieszyć!”. Internauci, którzy kliknęli w taką reklamę, jako pierwsi mogli obejrzeć nowy spot sieci Sarurn. Jednocześnie pojawiły się billboardy o podobnej treści.

Teraz trwa już właściwy etap kampanii, w którym reklamowane są konkretne produkty dostępne w sklepach Saturn. Akcja obejmuje telewizję (TVP 1 i TVP 2, Polsat, TVN, TVN 24 i kanały tematyczne), radio (m.in. Radio ZET, RMF FM, RMF Maxxx, Trójka, lokalnie Eska i Eska Rock), internet (Onet.pl, YouTube), prasę oraz outdoor. Intensywne działania będą prowadzone do końca maja.

Koncepcją kampanii oraz adaptacją sloganu i spotu reklamowego zajęła się agencja Young & Rubicam, czas reklamowy w telewizji zaplanował i kupił dom mediowy Universal McCann, natomiast planowaniem i zakupem pozostałych mediów we własnym zakresie zajął się dział planowania mediów Media Saturn Holding Polska.











