Według zapowiedzi kampania ma obejmować kilka różnych spotów. Na razie dostępny jest pierwszy, w którym Scarlett Johansson i Henry Cavill przebywają w dwóch różnych miejscach - Szanghaju i Nowej Zelandii.
Każdy z bohaterów poluje na jak najlepsze zdjęcie, a zmieniające się kadry filmu mają podkreślić zastosowanie w Huawei P9 podwójnego aparatu opracowanego wspólnie z firmą Leica, który wykonuje jednocześnie czarno-białe i kolorowe zdjęcia.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/huawei-przedstawia-smartfony-p9-i-p9-plus-z-podwojna-kamera-leica-i-ekranami-5-2-5-5-cala-wideo ##

Za kampanię odpowiada agencja Havas London. Oprócz serii spotów działania promocyjne obejmują też fotografie przedstawiające Johansson i Cavilla wykonane przez uznanych fotografików, m.in. Mario Testino, Davida Guttenfeldera i Reubena Krabbe.











