Schulz Brand Friendly będzie reklamować margarynę Śniadaniowa

Agencja Schulz Brand Friendly wygrała przetarg na przygotowanie strategii i kreacji nowej kampanii reklamowej margaryny Śniadaniowa (produkowanej przez ZT Bielmar). Poprzednio obsługą marki w tym zakresie zajmowała się Optima Marketing Group.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Schulz Brand Friendly przygotuje nową strategię i koncepcję kreatywną komunikacji reklamowej margaryny Śniadaniowa. Zajmie się też kreacją kampanii, która będzie prowadzona m.in. w telewizji.

W przetargu dotyczącym tego zlecenia brało udział kilka agencji, ich nazw nie podano.

Poprzednio za reklamy Śniadaniowej odpowiadała agencja Optima Marketing Group, zeszłoroczne kampanie marki były prowadzone pod hasłem „Teraz także na drugie śniadanie”.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online