SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Schulz Brand Friendly przygotuje nowe reklamy słodyczy firmy Wawel

Produkująca słodycze firma Wawel rozstrzygnęła przetarg dotyczący strategii komunikacyjnej. Działaniami dla producenta zajmie się agencja Schulz Brand Friendly.

Wyłoniona w przetargu agencja Schulz Brand Friendly zajmie się opracowaniem i wdrożeniem strategii komunikacji marki Wawel. Współpraca obejmie wszystkie subbrandy marki, m.in.: czekolady, czekoladki – Kasztanki, Malaga, Tiki Taki, cukierki Michałki, galaretki - Mieszanka Krakowska, Fresh & Fruity. Współpraca rozpoczęła się od grudnia.

Firmy nie podają, ile agencji brało udział w przetargu ani na jak długo zawarły umowę.

W jednej z ostatnich kampanii, realizowanej w październiku br. Wawel promował markę Tofflairs - akcję pod hasłem „Tofflairs face...I wszystko zaczyna się kleić” przygotowały agencje VML Poland, Mets i New Age Media.

Dołącz do dyskusji: Schulz Brand Friendly przygotuje nowe reklamy słodyczy firmy Wawel

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
karolina
Ciekawe, czym zaskoczą klientów. Ja jadę 15 lutego na targi reklamowe remadays, żeby poszukać jakichś inspiracji dla swojego biznesu. Będą nagradzać najbardziej innowacyjne firmy, więc myślę, że znajdę ciekawe rozwiązania.
odpowiedź