Ścięty billboard w zimowej kampanii McDonald’s (foto)

W ramach kampanii reklamującej zimowe menu w restauracjach McDonald’s w Warszawie pojawił się przewrócony, ścięty billboard. Nietypową reklamę wymyśliła agencja DDB Warszawa.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Ścięty billboard ma właśnie taką formę, żeby sugestywniej reklamować prezentowaną na nim Kanapkę Drwala - jeden z elementów zimowego menu McDonald’s. Nośnik - przygotowany przez agencję DDB Warszawa - został ustawiony w centrum Warszawy, na rogu alei Jana Pawła II i ulicy Dzikiej.

grafika

Cała kampania zimowego menu McDonald’s obejmuje też internet i same restauracje tej sieci (więcej o akcji). Za przygotowanie i przebieg wszystkich działań oprócz DDB Warszawa odpowiadają firmy 24/7 Digital, DDB Warszawa, Tribal DDB, Macroscope OMD i Twenty Four Seven PR.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"