SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Scooby - Doo!” na czele magazynów dziecięcych. „Monster High” o 62 proc. w dół

W lutym br. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród pism dla dzieci znalazł się magazyn „Scooby - Doo!”, który wyprzedził „Zabawy i Marzenia z Barbie”. Najwięcej zyskała „Księżniczka”, zaś najwięcej stracił „Monster High”.

Z danych Związku Kontroli i Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika „Scooby - Doo!” (Media Service Zawada) w lutym 2015 roku wyniosła 54 047 egz. W porównaniu do lutego 2014 roku zmniejszyła się ona o 5,71 proc. W analogicznym okresie rok wcześniej tytuł ten był jednak drugi.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Na drugie miejsce spadły „Zabawy i Marzenia z Barbie” (Egmont Polska) z wynikiem na poziomie 46 684 egz., niższym o 20,86 proc. niż rok wcześniej.

Podium uzupełnia „Mój Kucyk Pony” (Egmont Polska), który rok wcześniej był piąty. Sprzedaż ogółem tego magazynu wyniosła 44 209 egz., po spadku o 1,16 proc. (więcej na ten temat).

Z siódmego na czwarte miejsce awansowała „Księżniczka” (Egmont Polska), której wynik zwiększył się o 26,67 proc. do 42 681 egz. - jednocześnie był to największy wzrost w zestawieniu.

Natomiast najwięcej stracił „Monster High” (Egmont Polska), który spadł z pozycji szóstej na jedenastą. Jego wynik sprzedażowy w lutym br. zmniejszył się bowiem o 61,58 proc. do 15 899 egz.

ZKDP

luty

Wirtualnemedia.pl

2015

2014

Tytuł

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Scooby - Doo!

74 976

54 839

54 047

79 967

57 317

57 317

Zabawy i Marzenia z Barbie

70 000

46 684

46 684

75 000

58 990

58 990

Mój Kucyk Pony

60 328

44 209

44 209

55 000

44 727

44 727

Księżniczka

55 000

42 681

42 681

52 000

33 695

33 695

Kubuś i Przyjaciele

48 000

40 344

40 344

55 000

47 052

47 050

Violetta Oficjalny Magazyn

50 000

39 213

39 213

54 919

45 156

45 156

Lego Friends. Magazyn

49 837

33 393

33 393

-

-

-

Ben 10 Magazyn

42 957

33 048

33 048

39 995

28 873

28 873

Świnka Peppa Magazyn

42 983

32 734

32 734

-

-

-

Auta

40 000

26 540

26 540

50 000

28 166

28 166

Monster High

43 000

15 899

15 899

73 000

41 382

41 382

W lutym 2015 roku w porównaniu do stycznia 2015 roku największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 77,30 proc.) pochwalić się mógł „Kubuś i Przyjaciele” (Egmont Polska). Z kolei najwięcej straciła tutaj „Księżniczka” - było to 13,48 proc.

ZKDP

2015

Wirtualnemedia.pl

luty

styczeń

Tytuł

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Scooby - Doo!

74 976

54 839

54 047

79 961

59 197

58 799

Zabawy i Marzenia z Barbie

70 000

46 684

46 684

70 000

39 549

39 549

Mój Kucyk Pony

60 328

44 209

44 209

60 000

37 745

37 745

Księżniczka

55 000

42 681

42 681

62 244

49 328

49 328

Kubuś i Przyjaciele

48 000

40 344

40 344

39 000

22 755

22 755

Violetta Oficjalny Magazyn

50 000

39 213

39 213

50 000

37 738

37 738

Lego Friends. Magazyn

49 837

33 393

33 393

49 923

29 777

29 777

Ben 10 Magazyn

42 957

33 048

33 048

42 979

29 580

29 580

Świnka Peppa Magazyn

42 983

32 734

32 734

42 978

31 181

31 181

Auta

40 000

26 540

26 540

43 000

22 203

22 203

Monster High

43 000

15 899

15 899

44 880

17 381

17 381

Pisma „Lego Legends of Chima”, „Filly Magazyn”, „Magazyn MiniMini”, „W Siodle”, wydawane przez Media Service Zawada, miały w tym roku wydania lutowo-marcowe. Ich dane pojawią się dopiero w deklaracjach za marzec.


Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Dołącz do dyskusji: „Scooby - Doo!” na czele magazynów dziecięcych. „Monster High” o 62 proc. w dół

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl