Sebastian Oszczepaliński: z Marketing House do Walk Digital

Do zespołu agencji Walk Digital dołączył Sebastian Oszczepaliński. Jako senior project manager & producer będzie odpowiadał za przygotowanie oraz zarządzanie projektami realizowanymi przez Walk dla klientów grupy.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Sebastian Oszczepaliński posiada czternastoletnie doświadczenie w obszarze komunikacji w mediach cyfrowych.

Ostatnio pracował w Marketing House jako interactive strategy manager.

Wcześniej m.in. w agencjach Momentum Worldwide oraz Leo Burnett, gdzie pełnił rolę head of digital.

Wyprodukowane przez niego projekty były nagradzane m.in. na festiwalach Cannes Lions, Golden Drum, Eurobest i KTR.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Tak zarabia Kanał Zero. O połowę więcej z reklam

Tak zarabia Kanał Zero. O połowę więcej z reklam

Chiński e-commerce wart już ponad 11 mld zł w Polsce. Rząd mówi o nierównej konkurencji

Chiński e-commerce wart już ponad 11 mld zł w Polsce. Rząd mówi o nierównej konkurencji

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie
Materiał reklamowy

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol