SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Sebastian Szysz za Krzysztofa Sobieszka kieruje działem strategii w Zenith

Sebastian Szysz awansował na szefa działu strategii w domu mediowym Zenith (Publicis Media). Zastąpił Krzysztofa Sobieszka, który zajmuje się rozwojem jednostki konsultingowej Business Transformation.

Sebastian Szysz Article

Szysz odpowiada za pracę trzyosobowego zespołu doradztwa strategicznego dla klientów agencji. Wspiera także zespoły klienckie i przetargowe w budowaniu strategii komunikacji, przygotowuje autorskie szkolenia i warsztaty dla klientów, identyfikuje insighty i nowe trendy oraz rozwija i wdraża nowe rozwiązania.

Sebastian Szysz ma ponad 8-letnie doświadczenia zawodowego. Z Zenith jest związany od 2010 roku, a w dziale strategii pracuje od momentu jego powstania w 2013 roku. W ubiegłym roku awansował na stanowisko strategy directora.

Krzysztof Sobieszek, którego zastąpił Szysz, obecnie odpowiada za Business Transformation - butik konsultingowy działający w strukturach Publicis Media.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Sebastian Szysz za Krzysztofa Sobieszka kieruje działem strategii w Zenith

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Co szysz wpisze, to Szysz sprawdzi, czyli wsparcie zespołów przetargowych
Po co tak owijać w bawełnę? Family business kręci się w najlepsze. Stars urośnie w siłę a i Publicis Media się wzbogaci o nowe wygrane w przetargach.
5 1
odpowiedź
User
Wiem co mówie
Nie prawda, znam człowieka jeszcze z czasów jego Zenith school, nazwisko nie ma tutaj znaczenia.
Konkret i tyle.
3 1
odpowiedź
User
TenCoWie
tu dom mediowy, tu audytor, tam doradca - grunt żeby sądzić we własnych sprawach. Odjazd niepojety ale rodzina uber alles
0 0
odpowiedź
User
Rodzina rodzinie i klientowi
Przecież dla klientów to również świetne rozwiązanie.
Audytor wskaże to i owo do korekty, dom mediowy wskaże gdzie może poprawić, dogadają się w mig. Klient zadowolony, że audytor i dom mediowy dogadane, nie opóźniają planów, a i koszta niższe, co z tego że kampania bez efektów. To nie ma znaczenia, przecież to nie pieniądze klienta tylko korporacji. Dobrze wydane, źle wydane. Jeden pies. Sami wygrani :)
Kompetencje digital jak zwykle na topie "rozliczajmy się za widzialne reklamy" buehehe
1 0
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing