Segment dwutygodników people w I kwartale stopniał o 19 proc. „Flesz” najbardziej w dół

W I kwartale 2016 roku wszystkie dwutygodniki people odnotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Flesz”. Na czele sprzedaży uplasowało się „Party”.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

Średnia sprzedaż ogółem dwutygodnika „Party” (Edipresse Polska) w I kwartale 2016 roku wyniosła 202 740 egz. W porównaniu do I kwartału 2015 roku była ona niższa o 18,32 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugie miejsce zajął dwutygodnik „Show” (Wydawnictwo Bauer). Zanotował on spadek sprzedaży ogółem wynoszący 19,28 proc. i średni wynik na poziomie 165 271 egz.

Na podium znalazł się jeszcze magazyn „Viva!” (Edipresse Polska). Jego wynik sprzedażowy zmniejszył się o 16,18 proc. do 110 301 egz.

Oczko niżej znalazł się „Flesz” (również Edipresse Polska). Jego średni wynik zmalał o 26,59 proc. do 79 828 egz. Jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu.

Stawkę uzupełnia „Gala” (Grupa Burda) ze sprzedażą na poziomie 70 398 egz., która straciła najmniej wśród wszystkich tytułów - było to 11,41 proc.

Warto dodać, że wszystkie tytuły w tym segmencie w I kwartale 2016 roku sprzedały się w liczbie 628 538 egz., o 18,66 proc. mniej, niż w I kwartale 2015 roku (wówczas średnia sprzedaż wszystkich tytułów w segmencie wyniosła 772 759 egz.).

W marcu 2016 roku średnia sprzedaż ogółem lidera, czyli dwutygodnika „Party”, wyniosła 171 642 egz., po spadku o 29,89 proc. - największym w zestawieniu. Na drugiej pozycji znalazło się „Show” (147 407 egz., w dół o 19,36 proc.), a podium uzupełnia „Viva!” (81 633 egz., - 26,99 proc.).Również w tym ujęciu wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

 

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji