„Seksmisja” i inne komedie najpopularniejsze wśród polskich klasyków na YouTube

Wśród znanych polskich filmów studiów Kadr i Tor umieszczonych miesiąc temu na YouTube najwięcej odtworzeń zanotowały komedie, na czele z „Seksmisją” i „Co mi zrobisz, jak mnie złapiesz?”.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W połowie czerwca na YouTube legalnie pojawiło się ponad 50 polskich filmów sprzed lat zrealizowanych przez studia filmowe Kadr i Tor. Łącznie zanotowały one do tej pory ponad 730 tys. odtworzeń - 510 tys. na kanale Kadru (na którym jest teraz 31 filmów, a ma on 34,9 tys. subskrybentów), a 125 tys. na kalane Toru (26 filmów, 23,9 tys. subskrybentów).

Zdecydowanie najpopularniejsza wśród tych filmów jest „Seksmisja”, która przez miesiąc zanotowała 63,9 tys. odtworzeń wersji podstawowej i 14,6 tys. odtworzeń wersji z audiodeskrypcją dla niewidomych. Poziom 50 tys. wyświetleń przekroczyły jeszcze komedie „Co mi zrobisz, jak mnie złapiesz?” (63,2 tys.)  i „Nie lubię poniedziałku” (54,3 tys.). Zresztą całą pierwszą dziesiątkę najpopularniejszych produkcji stanowią komedie. Jako jedyny film nie komediowy ponad 20 tys. wyświetleń zanotował „Faraon” (20,9 tys.).

Najpopularniejsze filmy na youtube’owych kanałach Kadru i Toru (w nawiasie liczba odtworzeń - stan z 17 lipca br.)

1. Seksmisja (78 485)2. Co mi zrobisz, jak mnie złapiesz? (63 246)3. Nie lubię poniedziałku (54 281)4. Kogel Mogel (43 779)5. Brunet wieczorową porą (29 508)6. Galimatias czyli Kogel Mogel 2 (27 668)7. Vabank I (27 153)8. Wielki Szu (27 098)9. Vabank II czyli riposta (22 699)10. Rejs (20 975)

W dorobku studiów Kadr i Tor znajduje się ponad 800 filmów. Obie firmy planują sukcesywnie udostępniać je na swoich kanałach youtube’owych.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"