SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Program TV Puls „Seniora chatka dla 4-latka” po zmianie pasma stracił dwie trzecie widzów

Nowy reality-show „Seniora chatka dla 4-latka” po trzech pierwszych tygodniach emisji w TV Puls ogląda 86 tys. widzów - wynika z najnowszych danych telemetrycznych udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl. Nadawca po pierwszym odcinku przeniósł program z niedzielnego wieczoru na sobotni poranek.

„Seniora chatka dla 4-latka”; fot. TV Puls „Seniora chatka dla 4-latka”; fot. TV Puls

Pierwszy odcinek nowego cotygodniowego programu „Seniora chatka dla 4-latka” stacja TV Puls pokazała w niedzielę, 12 marca br. o godz. 18.00. Od drugiego tygodnia emisji cykl emitowany jest w soboty o godz. 8.55. 

Średnia widownia pierwszych trzech odcinków (wyemitowanych do 25 marca) wyniosła 86 tys. osób. Przełożyło się to na 1,03 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 1,26 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 1,14 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Do tej pory największą widownię zgromadził pierwszy odcinek, który miał średnio 143 tys. widzów. Drugi i trzeci śledziło po 58 tys. osób.

„Seniora chatka dla 4-latka” to polska wersja „Old People’s Home for 4 Year Olds”, brytyjskiego cyklu dokumentalnego stworzonego w 2017 roku dla Channel 4. Dotychczas format został zrealizowany w 15 krajach, m.in. w Australii, Kanadzie, Hiszpanii, Niemczech, Francji, Portugalii i Szwecji.

Widzowie programu mogą oglądać, jak mieszkańcy domu spokojnej starości codziennie przez okres kilku tygodni spędzają czas z dziećmi w wieku przedszkolnym. W trakcie trwania programu eksperci analizują postępy fizyczne i psychiczne starszych uczestników oraz rozwój małych bohaterów.

Polską wersję formatu dla Telewizji Puls realizuje Klima Media. „Seniora chatka dla 4-latka” składa się z ośmiu godzinnych odcinków.

Udział TV Puls w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2022 roku wyniósł 2,90 proc.

Dołącz do dyskusji: Program TV Puls „Seniora chatka dla 4-latka” po zmianie pasma stracił dwie trzecie widzów

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Mikołaj
Ciekawe po co robić program aby go emitować o 8.55 jeżeli nie jest to sudycja śniadaniowa
0 0
odpowiedź
User
FaN
Czy jest na świecie jakiś podobny do Dąbskiego telewizyjny menadżer, który ma tylko porażki, nieudane projekty, błędy w ramówkach i bezustanne zmiany? I bez przerwy zatrudnia i zwalnia bo nie ma pojęcia o tym biznesie po 20 latach? I w ogóle jakim cudem on ma dwa naziemne kanały?
20 4
odpowiedź
User
Ewa
Hahahahahaha
0 0
odpowiedź