Serce i rozum reklamują pakiety telewizyjne TP (wideo)

W najważniejszych mediach ruszyła kampania reklamowa pakietów telewizyjnych oferowanych przez Telekomunikację Polską. Akcję – opartą na motywie serca i rozumu – przygotowały firmy Publicis i Mediaedge:cia.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Rozpoczęta właśnie kampania reklamowa pakietów telewizyjnych Telekomunikacji Polskiej wspiera ich promocję, w ramach której przy zamawianiu wybranego pakietu razem z neostradą można z niego korzystać za darmo nawet przez pół roku (więcej na ten temat). W reklamach występują Serce i Rozum – animowanie postaci znane z poprzedniej kampanii TP (więcej). W obecnym przekazie zostają żartobliwie umieszczone w stylistykach charakterystycznych dla różnych programów telewizyjnych i filmów.

 

Akcja obejmuje telewizję (główne kanały), radio, internet i BTL. Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Publicis, a za zakup mediów opowiada dom mediowy Mediaedge:cia.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max