SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Seria filmowa „Extraction” i 6. sezon „Black Mirror” zdominowały Top 10 Netfliksa

Film „Extraction 2” z udziałem Chrisa Hemswortha i szósty sezon serialu „Black Mirror” były najchętniej oglądanymi nowościami Netfliksa w okresie między 19 a 25 czerwca. Co jeszcze oglądaliśmy na platformie?

„Black Mirror”, Netflix „Black Mirror”, Netflix

Filmy
Najnowszy film Chrisa Hemswortha zatytułowany „Extraction 2”, zadebiutował na platformie 16 czerwca. W pierwszym pełnym tygodniu na Netfliksie był numerem 1 na anglojęzycznej liście filmów z 42,2 milionami wyświetleń (przypominamy, że w zeszłym tygodniu Netflix zmienił wskaźnik pomiaru oglądalności). Sequel popularnego filmu akcji ma teraz ponad 85 milionów wyświetleń w ciągu pierwszych 10 dni od premiery.

Chris Hemsworth rządzi na Netfliksie
Fani wrócili także do pierwszej części serii, która zajęła 2. miejsce na liście z 13,8 milionami wyświetleń. Według Netfliksa, franczyza „Extraction” jest pierwszą serią filmową, która utrzymuje dwa pierwsze miejsca przez dwa tygodnie po zarejestrowaniu 108,4 mln wyświetleń od 12 czerwca.

Film dokumentalny „Zaopiekujcie się Mayą” zajął 3. miejsce z 9,2 milionami wyświetleń, a „Moda na miłość”, oparta na powieści Tii Williams, z Gabrielle Union i Keithem Powersem w rolach głównych, zajęła 4. miejsce z 7 milionami wyświetleń.

Seriale
Jeśli chodzi o seriale, to szósty sezon „Black Mirror” zajął pierwsze miejsce na anglojęzycznej liście z 11,6 milionami wyświetleń. Sezon 1 antologii również wkradł się z powrotem na listę na 9. miejsce z 2,3 mln wyświetleń. Naszą recenzję serialu znajdziecie tutaj.

Sezon 4. „Jeszcze nigdy...” został zdegradowany na drugie miejsce, z 5 milionami wyświetleń w drugim tygodniu na platformie. Naszą recenzję finałowego sezonu znajdziecie tutaj.

Netflix ma globalnie 230 mln subskrybentów

Netflix nie podaje, ilu użytkowników ma w Polsce. Z danych Mediapanel wynika, że platforma, jako strona www oraz aplikacja na urządzenia mobilne i smart tv, przyciągnęła 12,92 mln polskich internautów, z których każdy spędził tam średnio 7 godzin, 10 minut i 47 sekund. Zasięg platformy wyniósł 43,55 proc.

W IV kwartale 2022 r. liczba subskrybentów Netfliksa urosła o 7,66 mln do 230,75 mln. Natomiast wzrost przychodów wyhamował do 1,9 proc., a zysk netto skurczył się z 607 do 55 mln dolarów. Współzałożyciel platformy Reed Hastings z funkcji jednego z szefów platformy przeszedł do jej rady dyrektorów.

Dołącz do dyskusji: Seria filmowa „Extraction” i 6. sezon „Black Mirror” zdominowały Top 10 Netfliksa

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl