SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Serwis Paramount+ wystartuje globalnie w 2021 roku

Należący do ViacomCBS serwis streamingu wideo CBS All Access zmienia nazwę na Paramount+. Po rebrandingu platforma trafi na rynki poza USA, na początek do Australii, Skandynawii i wybranych krajów Ameryki Łacińskiej. W ofercie znajdą się kanały telewizyjne należące do ViacomCBS, a także filmy i seriale, w tym oryginalne tytuły wyprodukowane na potrzeby Paramount+.

Medialny koncern ViacomCBS powstał pod koniec 2019 r. z połączenia firm CBS i Viacom. Prezesem nowego podmiotu została Shari Redstone, córka medialnego magnata, który zmarł w sierpniu br.

Paramount+ zamiast CBS All Access

Od 2014 r. CBS (obecnie ViacomCBS) oferuje w USA i kilku wybranych krajach usługę o nazwie CBS All Access, w ramach której w zamian za miesięczną subskrypcję pozwala na oglądanie na żywo kanałów telewizyjnych, a także treści filmowych oferowanych w bibliotece platformy.

Teraz zapowiedziano oficjalnie, że CBS All Access na początku 2021 r. zmieni nazwę na Paramount+, która kojarzy się z jedną z najbardziej znanych wytwórni filmowych na świecie.

Zgodnie z planami nadawcy zmiana nie ograniczy się jedynie do rebrandingu marki. Z początkiem 2021 r. rozpocznie się bowiem wprowadzanie nowej platformy na zagraniczne rynki poza Stanami Zjednoczonymi.

Czytaj także: Olivier Jollet nowym dyrektorem w ViacomCBS Networks International. Odpowiada za produkty cyfrowe w regionie EMEAA

W pierwszej kolejności Paramount+ pojawi się na rynkach w  Australii, Skandynawii i wybranych krajach Ameryki Łacińskiej.

Za nieujawnioną na razie cenę miesięcznego abonamentu w bibliotece platformy będą dostępne wyłącznie premiery SHOWTIME i CBS All Access Original Series, oryginały Paramount+ oraz m.in. materiały od CBS, MTV, Comedy Central, BET (Black Entertainment Television), Paramount Network i Nickelodeon.

W ofercie będą też oryginalne produkcje. Na początek zapowiedziano „The Offer”, „Lioness”, „Behind the Music”, dokument „The Real Criminal Minds” oraz komedię „The Game”.

W sumie użytkownicy Paramount+ mają otrzymać 30 tys. filmów i odcinków seriali.

Według wewnętrznych badań koncernu ViacomCBS, Paramount ma uniwersalną rozpoznawalność. Zgodnie z wynikami ankiety, 91 proc. ludzi jest świadomych marki Paramount, a ponad 90 proc. osób stwierdziło, że pozytywnie postrzega tę markę.

Począwszy od I kwartału 2021 r wdrożenie serwisu streamingowego będzie realizowane przy użyciu istniejącej międzynarodowej organizacji ViacomCBS, która obejmuje biura w ponad 30 krajach.

Na razie nie wiadomo czy, kiedy i w jakiej cenie platforma Paramount+ znajdzie się na polskim rynku.

 

Czytaj także: Viacom w Polsce: wpływy wzrosły o 25 proc., zysk do 10,2 mln zł

Dołącz do dyskusji: Serwis Paramount+ wystartuje globalnie w 2021 roku

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl