SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Serwisy sportowe: Onet przed WP. Interia, TVP.pl i SE.pl mocno w górę, Weszło.fm przed Zapinamy Pasy (TOP25)

W lutym br. większość czołowych witryn sportowych zanotowała dużo wyższą odwiedzalność niż rok wcześniej. Witryny Grupy Onet-RAS Polska miały więcej użytkowników i mniej odsłon od stron Wirtualnej Polski. W skali roku największe wzrosty zasięgów zanotowały sportowe sekcje Interii, TVP.pl, SE.pl i Pomorska.pl. Weszło.fm osiągnęło znacznie wyższe wyniki niż Zapinamypasy.pl.

Article

Dział sportowy Onetu w zeszłym miesiącu odwiedziło 7,1 mln realnych użytkowników, czyli 25,41 proc. wszystkich polskich internautów. Wykonali oni 132,17 mln odsłon, a każdy korzystał z nich przez 31 minut i 26 sekund - pokazują dane z badania Gemius/PBI opracowane przez Wirtualnemedia.pl. Z kolei Sportowefakty.wp.pl przy 6,99 mln użytkowników zanotowały 186,7 mln odsłon oraz 53 minuty i 4 sekundy.

Sport.pl (Grupa Gazeta.pl) miał 4,08 mln użytkowników i 59 mln odsłon, Sport.interia.pl - 3,36 mln użytkowników i 38,23 mln odsłon, a Przegladsportowy.pl (Grupa Onet-RAS Polska) - 3,27 mln użytkowników i 21,12 mln odsłon.

Z sekcji sportowej TVP.pl przeciętny odwiedzający korzystał przez godzinę i 17:33 minut. Natomiast Flashscore.pl przy 1,18 mln użytkowników zanotowała 79,07 mln odsłon oraz dwie godziny i 11:12 minut.

W zestawieniu oprócz Przegladsportowy.pl są witryny trzech innych dzienników - sekcje sportowe Fakt.pl (796,9 tys. użytkowników i 2,64 mln odsłon), SE.pl (624,5 tys. użytkowników i 2,45 mln odsłon) i Pomorska.pl (492,6 tys. użytkowników i 1,05 mln odsłon). Natomiast branżę telewizyjną oprócz Sport.tvp.pl reprezentuje Polsatsport.pl (916,3 tys. użytkowników i 5,33 mln odsłon).

W rankingu znalazły się też dwa serwisy o skokach narciarskich: Skijumping.pl (425,3 tys. użytkowników i 2,93 mln odsłon) oraz Skokinarciarskie.pl (402,3 tys. użytkowników i 2,17 mln odsłon).

90 minut.pl przy 409,6 tys. użytkowników miał 15,81 mln odsłon oraz 24 minuty i 52 sekundy średniego czasu korzystania przez użytkowników, natomiast Weszło.com zanotowało 330,3 tys. użytkowników, 11,12 mln odsłon oraz 51 minut i 18 sekund średniego czasu korzystania.

Tylko na komputerach Sportowefakty.wp.pl wyprzedziły Sport.onet.pl. Pierwszy serwis miał 4,67 mln użytkowników (a także 97,4 mln odsłon i 51:10 minut średniego czasu korzystania), a drugi - 4,55 mln użytkowników (oraz 69,29 mln odsłon i 27:04 minut przeciętnego czasu korzystania).

Sport.pl zanotował 2,31 mln odwiedzających i 22,5 mln odsłon, a Sport.interia.pl - 2,24 mln użytkowników i 23,08 mln odsłon.

Na Sport.tvp.pl użytkownik spędził przeciętnie godzinę i 29:05 minut, a na Flashscore.pl - trzy godziny i 18:55 minut.

Z kolei na smartfonach i tabletach Sport.onet.pl odwiedziło 4,27 mln użytkowników, którzy wykonali 62,87 mln odsłon oraz korzystali średnio przez 23:25 minut. Natomiast Sportowefakty.wp.pl zanotowały 4,18 mln użytkowników, 89,29 mln odsłon oraz 32:48 minut przeciętnego czasu korzystania.

Flashscore.pl przy 500,7 tys. użytkowników miał 12,04 mln odsłon, a 90minut.pl zanotował 180,9 tys. odwiedzających i 9,22 mln odsłon. Z Weszło.com przeciętny użytkownik korzystał przez 49:26 minut, ze Sport.tvp.pl - przez 30:46 minut, z Flashscore.pl - przez 27:19 minut, a z 90minut.pl - przez 23:46 minut.

Strony i aplikacje sportowe Grupy Onet-RAS Polska (na czele ze Sport.onet.pl, Przegladsportowy.pl i Ekstraklasa.tv) w minionym miesiącu zanotowały 7,89 mln użytkowników, 166,27 mln odsłon oraz 34 minuty i sekundę średniego czasu korzystania.

Wirtualna Polska (w kategorii sportowej prawie cały ruch zapewnia jej serwis Sportowefakty.wp.pl) miała 7 mln użytkowników, 191,85 mln odsłon oraz 53 minuty i 38 sekund przeciętnego czasu korzystania.

Z kolei strony i aplikacje sportowe Grupy Gazeta.pl odwiedziło 4,33 mln użytkowników, którzy wykonali tam 98,04 mln odsłon oraz spędzali średnio po 24 minuty i 17 sekund.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Serwisy sportowe: Onet przed WP. Interia, TVP.pl i SE.pl mocno w górę, Weszło.fm przed Zapinamy Pasy (TOP25)

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Precle
Se.pl i Pomorska.pl na potęgę tłuką preclowe teksty "transmisja na żywo live online". Zasięg łapią, ale po czasie widać, że nikt normalny tych witryn nie traktuje jak źródła wiedzy. Redakcja już dawno powinna nałożyć filtr na wyniki w postaci eliminowania stron z czasem poniżej mediany lub średniej. Wtedy to zestawienie miałoby sens. Teraz mamy tylko tabele PBI...
9 0
odpowiedź
User
Gemius
Dane z gemiusa są coraz bardziej śmieszne. Mam bezpośredni dostęp do statystyk GA kilku z wymienionych serwisów. Gemius w zakresie odsłon rozjeżdża się z nimi często nawet 20-krotnie. Przecież to jawna kpina...
8 0
odpowiedź
User
Sehn
Weszlo.fm inny wymiar... Kosmiczny...
5 2
odpowiedź
User
Cieszynianin z Cieszyna
Cieszy dobry wynik Weszlo.fm. Tylko wczoraj (wg. K.Stanowskiego) podczas specjalnego dnia wspominającego śp. Pawła Zarzecznego radio miało grubo ponad 100000 wejść, a przed godziną 1:00 w nocy słuchało 10tys ludzi. To pokazuje potencjał tego projektu. Dla mnie radio robione na luzie, dla kibiców z ciekawymi gośćmi i z ciągłym udziałem słuchaczy to jest właśnie to. Schematyczne i do bólu poważne zapinamypasy.pl do mnie zupełnie nie trafiło.
8 5
odpowiedź
User
Bruce
co jest zabawne, wszyscy jadą, że WP to tylko clickbaity i nic tam nie ma, a tymczasem serwisy sportowe mają najwyższą średnią czasu spędzonego na stronie poza typowymi serwisami video
4 2
odpowiedź
User
m.
Dobry wnikliwy artykuł, oby więcej podobnych. Czas onetu się skrócił, myślę że to może zmiana systemu komentarzy, nie ma tam co czytać teraz. Interia na wspolpracy z ES powinna dalej zyskiwac, ale to mowiac przyznac, tez trzeba ze poziom niektorych artykułów tam jest dramatyczny poziomem, jezykiem. Chyba oszczednosci. Wp ze sportowymi faktami bronia sie tez komentarzami stalych uzytownikow i nie samą piłką, mimo wszystko tez jedne z lepszych serwisow. Co do radia, to jednak weszlo z kilkoma sztandarowymi audycjami, luzem i linkiem na zewnetrzny odtwarzacz juz na starcie zyskało i dalej zyskuje taka przewage, ktorej zapinamypasy moga juz nie odrobic. No bo co im da jak wejda z apka czy nowosciami po sezonie. Bo jednak mundial sluchac z opoznieniem na radio, to watpie by ktokolwiek chcial. Słowem potwierdza sie ze byli nieprzygotowani.
1 0
odpowiedź
User
Udo
Mnie w Weszło martwi to, że byli drudzy i za wszelką cenę usiłują udowadniać, że to nieprawda. Takie MTV skrzyżowane ze spacerniakiem, łechtanie pod pachami i bluzganie do ucha. Mało profesjonalne.
3 1
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing