SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Shortlist Consulting, Double Check i Digital Standards razem jako Marketing Benchmarks Group

Firmy Shortlist Consulting (zajmująca się doradztwem we współpracy klient-agencja i doradztwem przetargowym), Double Check (audytor mediowy) oraz Digital Standards (audytor i doradca w zakresie mediów digital) utworzyły Marketing Benchmarks Group. Grupa ta zajmie się kompleksową obsługą przetargów związanych z szeroko pojętymi usługami marketingowymi.

Marta MackeMarta Macke

Wszystkie trzy firmy w ramach Marketing Benchmarks Group będą wspólnie działać w zakresie kompleksowej obsługi przetargów na zakup usług marketingowych, wsparcia w budowaniu relacji klient-agencja oraz wyznaczania standardów i dobrych praktyk zarówno w przetargach, jak i w audytach mediowych.

Grupa powstała po to, by zaoferować klientom (działom marketingu oraz zakupów) jednego miejsca, w którym będą mogli uzyskać wsparcie w zarządzaniu wyborem partnerów z branży usług marketingowych, agencji komunikacji marketingowej, jak i domów mediowych, agencji digital oraz innych dostawców usług marketingowych.

- Wierzymy, że skuteczność działań marketingowych leży w dużej mierze po stronie jakości zaproszonych do przeglądu firm oraz procesu, który pozwoli wybrać najlepszą z nich pod kątem konkretnych potrzeb klienta. Jesteśmy przekonani, że kompleksowe podejście do zakupów usług marketingowych pozwala firmom ustalić standardy pracy na poziomie całościowego zarządzania procesami zakupowymi i zastosować podobne standardy wyboru oraz później zarządza nimi, niezależnie jakiej części usług zakupu dotyczą, w tym także kosztów - podkreśla Marta Macke, partner zarządzający w Shortlist Consulting.

Paweł Pluciński, partner zarządzający w Double Check dodaje, że usługi te wychodzą poza same koszty zakupu mediów. - W praktyce chcemy doprowadzić do sytuacji, gdzie dostawcy rozwiązań kreatywnych będą bardziej zintegrowani z dostawcami mediów, a jest to możliwe tylko przy kompleksowym zarządzaniu wyborem agencji reklamowych i domów mediowych – mówi.

Marta Macke ma ponad 20-to letnie doświadczenie w obsłudze klienta i rozwoju biznesu w agencjach reklamowych. Rafał Karski, który dołączył w połowie 2017 roku jako partner do Shortlist Consulting, ma wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu i marketingu - jako CMO zarządzał lokalnymi i międzynarodowymi markami.

Z kolei Paweł Pluciński ponad 15 lat zajmował się negocjacjami w telewizjach, po czym prowadził dział zakupu mediów w domu mediowym. Natomiast Jacek Dzięcielak przez 12 lat jako CEO, zarządzał międzynarodowym domem mediowym i operacjami digital oraz domem sprzedaży międzynarodowego wydawnictwa.

Dołącz do dyskusji: Shortlist Consulting, Double Check i Digital Standards razem jako Marketing Benchmarks Group

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
tia
Cisnij koszty, cisnij prowizje, zarabiaj na savingach. A na koniec dnia jak cos sie sypie to każdy umywa ręce... I Klient zostaje w pięknych 4 literach, że tylko kostki wystają

Audytorom już dziekujemy
odpowiedź
User
Oł, maj, maj!
Marketery, dla których najważniejszy jest ekselowy Kejpiaj i cosmo-benszmark wsparty sejwingiem niż własne osiągnięcia i rozwój marek, będą tres kątą!
odpowiedź