Widowisko „Paranienormalni Tonight” oglądać można było na antenie TVP2 w niedziele o godz. 22.00, w okresie od 1 marca do 17 maja br. Z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia oglądalność kabaretowego formatu wyniosła 1,2 mln widzów. Przełożyło się to na 9,36 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów i 10,38 proc. w grupie komercyjnej 16-49.
W analizowanym okresie największą popularnością cieszył się trzeci odcinek programu - zgromadził on przed telewizorami 1,45 mln oglądających.

Trzy topowe odcinki „Paranienormalnych Tonight”
TVP2 w czasie emisji „Paranienormalnych Tonight” zajęła trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem była Jedynka, emitująca wówczas filmy fabularne, co przełożyło się na 13,88 proc. udziału. Na drugim miejscu uplasował się Polsat („Tylko muzyka” i filmy; 12,78 proc.). Gorzej od Dwójki wypadł TVN („Mąż czy nie mąż” i „Na językach”; 6,41 proc. udziału). Taka sama była kolejność stacji wśród widzów w grupie komercyjnej.
Oglądalność kabaretu na tle konkurencji
Wpływy reklamowe Dwójki wokół emisji programu wyniosły 1,83 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).„Paranienormalni Tonight” to program rozrywkowy, prowadzony przez Igora Kwiatkowskiego i Roberta Motykę z kabaretu Paranienormalni. Gośćmi kabaretowego show były polskie gwiazdy, które stawiane były w humorystycznych i kłopotliwych sytuacjach. Reżyserem widowiska był Konrad Smuga. Za jego produkcję odpowiadała firma Eskander oraz Agencja Produkcji Telewizyjnej i Filmowej (więcej na ten temat).











