WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

Showmax tworzy polską wersję "Saturday Night Live”. “Nasze największe przedsięwzięcie”

Tomasz Oświeciński jako nauczyciel, w więzieniu i sukience promuje Showmax jako receptę na nudę (wideo)

2017-10-23 A A A KOMENTARZE: 3 FORUM DRUKUJ POLEĆ

W poniedziałek rusza najnowsza kampania serwisu VOD Showmax. Bohaterem spotów jest Tomasz Oświeciński, aktor znany m.in. z ostatnich filmów Patryka Vegi. Za realizację kampanii odpowiadają agencje Bridge2Fun i PHD.

Tomasz Oświeciński jako nauczyciel, w więzieniu i sukience promuje Showmax jako receptę na nudę (wideo)

Na potrzeby kampanii powstała seria kilku spotów, w których Tomasz Oświeciński wciela się w różne role, np. nauczyciela, pracownika służby więziennej, a nawet kobiety.

W każdej historii zwracając się bezpośrednio do widzów, zachęca w charakterystyczny dla swojej gry aktorskiej sposób, do wizyty na Showmax.com i skorzystania z oferty serwisu. Krótka formuła spotów utrzymanych w humorystycznej konwencji ma przede wszystkim przyciągnąć uwagę odbiorców poszukujących rozrywki w telewizji i internecie oraz podkreślić obecność i znaczenie serwisu w tym segmencie.

- Komunikacja serwisu Showmax od początku miała unikalny charakter. Cieszymy się, że wciąż możemy realizować ją w odważny sposób, bo to istotny wyróżnik, często decydujący o skuteczności kampanii - podsumował Rafał Baran, prezes Bridge2Fun

Kampania startuje w poniedziałek 23 października, realizowana będzie w telewizji i internecie.

Showmax wystartował w Polsce w lutym br. W pierwszej kampanii reklamowej serwisu wystąpili Ewan McGregor i aktorzy z filmów Patryka Vegi, a w kolejnych promowane były polskie etiudy filmowe dostępne na wyłączność w tym serwisie, m.in. „Ksiądz” z Arkadiuszem Jakubikiem w roli głównej.

Według badania Gemius/PBI we wrześniu br. Showmax zanotował 819 tys. realnych użytkowników i 14,5 mln odsłon.

Za opracowanie i realizację odpowiedzialna jest agencja Bridge2Fun, a za zakup mediów - dom mediowy PHD.

Autor: bg

Wiecej informacji: Showmax, Tomasz Oświeciński

Komentarze (3) Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Praca - WirtualneMedia