SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Tomasz Oświeciński jako nauczyciel, w więzieniu i sukience promuje Showmax jako receptę na nudę (wideo)

W poniedziałek rusza najnowsza kampania serwisu VOD Showmax. Bohaterem spotów jest Tomasz Oświeciński, aktor znany m.in. z ostatnich filmów Patryka Vegi. Za realizację kampanii odpowiadają agencje Bridge2Fun i PHD.

Na potrzeby kampanii powstała seria kilku spotów, w których Tomasz Oświeciński wciela się w różne role, np. nauczyciela, pracownika służby więziennej, a nawet kobiety.

W każdej historii zwracając się bezpośrednio do widzów, zachęca w charakterystyczny dla swojej gry aktorskiej sposób, do wizyty na Showmax.com i skorzystania z oferty serwisu. Krótka formuła spotów utrzymanych w humorystycznej konwencji ma przede wszystkim przyciągnąć uwagę odbiorców poszukujących rozrywki w telewizji i internecie oraz podkreślić obecność i znaczenie serwisu w tym segmencie.

- Komunikacja serwisu Showmax od początku miała unikalny charakter. Cieszymy się, że wciąż możemy realizować ją w odważny sposób, bo to istotny wyróżnik, często decydujący o skuteczności kampanii - podsumował Rafał Baran, prezes Bridge2Fun

Kampania startuje w poniedziałek 23 października, realizowana będzie w telewizji i internecie.

Showmax wystartował w Polsce w lutym br. W pierwszej kampanii reklamowej serwisu wystąpili Ewan McGregor i aktorzy z filmów Patryka Vegi, a w kolejnych promowane były polskie etiudy filmowe dostępne na wyłączność w tym serwisie, m.in. „Ksiądz” z Arkadiuszem Jakubikiem w roli głównej.

Według badania Gemius/PBI we wrześniu br. Showmax zanotował 819 tys. realnych użytkowników i 14,5 mln odsłon.

Za opracowanie i realizację odpowiedzialna jest agencja Bridge2Fun, a za zakup mediów - dom mediowy PHD.

Dołącz do dyskusji: Tomasz Oświeciński jako nauczyciel, w więzieniu i sukience promuje Showmax jako receptę na nudę (wideo)

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
o!
Poziom zdecydowanie taki jak poziom polskiego ShowMax. Czyli gratulacje za dobrze rozpoznany target
odpowiedź
User
oj dramat, dramat
szkoda czasu na to ShowMax.
odpowiedź
User
Edek
Showmax kieruje ofertę do proletariatu. I tyle.
odpowiedź