Na koniec czerwca br. sieć Vectra obsługiwała 931,5 tys. abonentów. To o 2,42 proc. więcej niż przed rokiem - pokazują dane, które spółka udostępniła portalowi Wirtualnemedia.pl. Wzrost był efektem zarówno przejęć mniejszych operatorów jak i rozwoju organicznego sieci.
Łączna liczba klientów usługi telewizyjnej operatora wyniosła 854,9 tys., z czego 636,2 tys. abonentów korzystało z telewizji cyfrowej, a to oznacza wzrost o 2,18 proc. Natomiast liczba użytkowników wyłącznie telewizji analogowej systematycznie maleje - w ciągu roku spadła ona o 11,8 proc. do poziomu 218,7 tys. abonentów.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/upc-ma-mniej-abonentow-ponad-milion-klientow-internetu ##
Drugą najpopularniejszą usługą Vectry jest internet. Z jego wersji stacjonarnej na koniec II kwartału br. korzystało 518,9 tys. abonentów, czyli o 8,45 proc. więcej niż na koniec czerwca ub.r. Spadek sieć zanotowała jednak w segmencie internetu mobilnego - liczba jego klientów zmniejszyła się o 17,76 proc. Z usługi korzystało 22,1 tys. osób.

Wciąż wzrasta również liczba abonentów telefonii stacjonarnej operatora. Na koniec czerwca br. korzystało z niej 192,6 tys. klientów, co stanowi wzrost o 9,7 proc. - największy spośród wszystkich usług operatora.











